Zamówienia publiczne
W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:
- od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje
będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi
powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz.
10:44
Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Ogłoszenie o zamówieniu o wartosci od 1000 euro do 30000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 15.02.2021 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
3 stycznia 2019 11:36
-
Kategoria zakupowa
Usługi serwisu, konserwacji maszyn, urządzeń i instalacji
-
Tytuł postępowania
Świadczenie usługi konserwacji instalacji oświetlenia zewnętrznego budynków B1 i B2 Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A.
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Radomiu
-
Adres zamawiającego
26-600 Radom, ul. Czachowskiego 21A.
-
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
310000/273/8000242508/16/2018-ZAP
-
Treść zapytania publicznego/ofertowego
-
Dodatkowe informacje
Termin składania ofert - do 14 stycznia 2019 r. do godz. 10:00.
Ofertę należy złożyć w języku polskim
-za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: grzegorz.kozicki@zus.pl lub
-dostarczyć w formie pisemnej w zaklejonej kopercie na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A, Wydział Obsługi Klientów i Korespondencji, pokój nr 002 (Sala Obsługi Klienta – parter – wejście B)
Ze strony Zamawiającego osobami uprawnionymi do kontaktu w sprawie niniejszego postępowania jest:
Grzegorz Kozicki
tel: 48 385 63 75
e-mail: grzegorz.kozicki@zus.pl
Godziny kontaktu z Wykonawcami 08.00-15.00 (pn.-pt.)
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia18 stycznia 2019 14:37
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania