Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o zamówieniu o wartosci od 1000 euro do 30000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 15.02.2021 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    7 grudnia 2017  13:51

  • Tytuł postępowania

    Przedmiotem zamówienia jest: wykonywanie usług konserwatorskich i napraw w nw. obiektach Oddziału ZUS w Olsztynie, zgodnie z podziałem zamówienia na części:
    Część A: Inspektorat ZUS w Ełku, ul. Wojska Polskiego 73;
    Część B: Inspektorat ZUS w Giżycku, ul Królowej Jadwigi 2;
    Część C: Inspektorat ZUS w Bartoszycach, ul. Bohaterów Warszawy 2A;
    Część D: Inspektorat ZUS w Kętrzynie, ul. Reja 10.

    Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z podziałem zamówienia
    na części A-D.

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Olsztynie

  • Adres zamawiającego

    Plac Konsulatu Polskiego 4
    10-959 Olsztyn

  • Województwo

    warmińsko-mazurskie

  • Numer postępowania

    Znak sprawy: 230000/273/48/2017-ADG-ZAPV

  • Treść zapytania publicznego/ofertowego

  • Dodatkowe informacje

    1. Termin do którego należy składać ofertę: 18.12.2017 r. do 9:00.
    2.Informacje dodatkowe:
    a.Ofertę należy złożyć w formie pisemnej przy zastosowaniu dowolnej formy przekazu
    tj.: złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego w budynku przy ul. 1 Maja 10, pok. 105,
    10-118 Olsztyn, przesłać za pomocą poczty pod adres: ZUS Oddział Olsztyn, Wydział Administra-cyjno-Gospodarczy, ul. 1 Maja 10, pok. 105, 10-118 Olsztyn, przesłać faxem pod numer: (89)535-02-28 bądź mailem na adres: anna.zalewska02@zus.pl. Jednocześnie oryginał oferty będzie trzeba przedłożyć Zamawiającemu najpóźniej przed zawarciem umowy.
    b.Każdy Wykonawca przedłoży tylko jedną ofertę. Oferta Wykonawcy, który przedłoży więcej
    niż jedną ofertę, zostanie odrzucona.
    c.W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz poprawić w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe.
    d.Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
    e.Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
    f.Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty i zobowiązuje się nie podnosić jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającego.
    g.Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przesłana drogą e-mailową lub faksem
    do Wykonawców biorących udział w postępowaniu.
    h.Wszystkich potrzebnych informacji udziela pracownik ds. zamówień publicznych Wydziału
    Administracyjno-Gospodarczego – Anna Zalewska tel. 89-521-24-52, w godzinach od 6.30 do 14.30.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    08 stycznia 2018  13:05