Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na uslugi spoleczne i inne szczególne uslugi o wartosci ponizej wyrazonej w zlotych równowartosci kwoty 750 000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
20 lipca 2017 12:52
-
Kategoria zakupowa
Usługi szkoleniowe
-
Tytuł postępowania
Usługi organizacji szkoleń informatycznych dla pracowników CWI i CSI Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Biłgoraju
-
Adres zamawiającego
ul. Kościuszki 103
23-400 Biłgoraj -
Województwo
lubelskie
-
Numer postępowania
030000/271/10/2017-CZP
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
80 51 00 00-2 (usługi szkolenia specjalistycznego)
-
Opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wielkości lub zakresu oraz terminu realizacji zamówienia (syntetycznie)
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń informatycznych dla pracowników CWI i CSI Oddziału ZUS w Lublinie.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych wg poniższego rozwiązania:
1. Część I - Usability - zasady tworzenia interfejsów użytkownika;
2. Część II - Bezpieczeństwo serwisów ASP.NET WebAPI;
3. Część III:
1) H4262S – HP UX Performance and Tuning
2) HP-UX Tworzenie paczek instalacyjnych w formacie SD-UX,
3) H4322S – POSIX Shell Programming,
4) HP-UX Troubleshooting;
4. Część IV:
1)MS-6232 Maintaining a Microsoft SQL Server 2008 Database,
2)MS 50322 Configuring and Administering Windows 7,
3)MS 50331 Windows 7 Enterprise Desktop Support Technician,
4)MS 50414 Microsoft Windows PowerShell v2 For Administrators.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie każdej części ustala się od dnia zawarcia umowy do dnia 29.12.2017 r. -
Kryteria oceny ofert
Przy wyborze ofert w odniesieniu do każdej części Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena - waga 60%
Doświadczenie kadry trenerskiej - waga 30%
Posiadanie ważnego certyfikatu ISO 9001 lub równoważnego - waga 10% -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia lub inny dokument określający warunki zamówienia
-
Miejsce składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Oddział ZUS w Biłgoraju, ul. Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj na sali obsługi klienta, stanowisko "INFORMACJA OGÓLNA - dziennik podawczy".
-
Termin składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
28 lipca 2017 09:00
-
Dodatkowe informacje
1. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami w zakresie ogólnym nie mającym charakteru oświadczeń woli w imieniu Zamawiającego (wyjaśnianie Ogłoszenia):
1)Sabina Nizio – Centrum Zamówień Publicznych tel. (84) 688 12 11, Biłgoraj, ul. Kościuszki 103;
2)Tomasz Jabłoński – Centrum Zamówień Publicznych tel. (84) 688 12 94, Biłgoraj, ul. Kościuszki 103.
2.Osoby o których mowa w pkt 1 udzielają informacji w godz. 8:00 do 14:00 w dni robocze z wyjątkiem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy.
3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.07.2017 r. o godz. 9:30 w siedzibie Zamawiającego, Biłgoraj, ul. T. Kościuszki 103 - sala konferencyjna (nr 406) lub pokój obok nr 405.
4. Postępowanie jest prowadzone w trybie właściwym dla usług edukacyjnych i szkoleniowych zgodnie z załącznikiem XIV do Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. tj. w trybie usług społecznych określonych art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r. poz. 2164 z późn. zm).
Wyjaśnienia i modyfikacje SIWZ
-
Data publikacji ogłoszenia24 lipca 2017 13:16
-
Wyjaśnienia lub modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia i modyfikacje SIWZ
-
Data publikacji ogłoszenia25 lipca 2017 14:36
-
Wyjaśnienia lub modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia i modyfikacje SIWZ
-
Data publikacji ogłoszenia27 lipca 2017 14:38
-
Wyjaśnienia lub modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia i modyfikacje SIWZ
-
Data publikacji ogłoszenia31 lipca 2017 14:20
-
Wyjaśnienia lub modyfikacje SIWZ
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia20 września 2017 13:14
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia21 września 2017 15:16
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia21 września 2017 15:16
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia27 września 2017 14:56
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia28 września 2017 08:20
-
Nazwa albo imię i nazwisko podmiotu, z którym zamawiający zawarł umowę w sprawie zamówienia publicznego
Cz. I postępowania:
ALTKOM AKADEMIA S.A.
ul. Chłodna 51, 00-867 Warszawa
Cz. III postępowania:
Hewlett Packard Enterprise Polska Sp. z o.o.
ul. Szturmowa 2A, 02-678 Warszawa
Cz. IV postępowania:
SOFTRONIC Sp. z o.o.
ul. Towarowa 37, 61-896 Poznań