Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na uslugi spoleczne i inne szczególne uslugi o wartosci ponizej wyrazonej w zlotych równowartosci kwoty 750 000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    20 lipca 2017  12:52

  • Kategoria zakupowa

    Usługi szkoleniowe

  • Tytuł postępowania

    Usługi organizacji szkoleń informatycznych dla pracowników CWI i CSI Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Biłgoraju

  • Adres zamawiającego

    ul. Kościuszki 103
    23-400 Biłgoraj

  • Województwo

    lubelskie

  • Numer postępowania

    030000/271/10/2017-CZP

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    80 51 00 00-2 (usługi szkolenia specjalistycznego)

  • Opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wielkości lub zakresu oraz terminu realizacji zamówienia (syntetycznie)

    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń informatycznych dla pracowników CWI i CSI Oddziału ZUS w Lublinie.
    Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych wg poniższego rozwiązania:
    1. Część I - Usability - zasady tworzenia interfejsów użytkownika;
    2. Część II - Bezpieczeństwo serwisów ASP.NET WebAPI;
    3. Część III:
    1) H4262S – HP UX Performance and Tuning
    2) HP-UX Tworzenie paczek instalacyjnych w formacie SD-UX,
    3) H4322S – POSIX Shell Programming,
    4) HP-UX Troubleshooting;
    4. Część IV:
    1)MS-6232 Maintaining a Microsoft SQL Server 2008 Database,
    2)MS 50322 Configuring and Administering Windows 7,
    3)MS 50331 Windows 7 Enterprise Desktop Support Technician,
    4)MS 50414 Microsoft Windows PowerShell v2 For Administrators.

    Termin wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie każdej części ustala się od dnia zawarcia umowy do dnia 29.12.2017 r.

  • Kryteria oceny ofert

    Przy wyborze ofert w odniesieniu do każdej części Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
    Cena - waga 60%
    Doświadczenie kadry trenerskiej - waga 30%
    Posiadanie ważnego certyfikatu ISO 9001 lub równoważnego - waga 10%

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia lub inny dokument określający warunki zamówienia

  • Miejsce składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

    Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Oddział ZUS w Biłgoraju, ul. Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj na sali obsługi klienta, stanowisko "INFORMACJA OGÓLNA - dziennik podawczy".

  • Termin składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

    28 lipca 2017  09:00

  • Dodatkowe informacje

    1. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami w zakresie ogólnym nie mającym charakteru oświadczeń woli w imieniu Zamawiającego (wyjaśnianie Ogłoszenia):
    1)Sabina Nizio – Centrum Zamówień Publicznych tel. (84) 688 12 11, Biłgoraj, ul. Kościuszki 103;
    2)Tomasz Jabłoński – Centrum Zamówień Publicznych tel. (84) 688 12 94, Biłgoraj, ul. Kościuszki 103.
    2.Osoby o których mowa w pkt 1 udzielają informacji w godz. 8:00 do 14:00 w dni robocze z wyjątkiem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy.
    3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.07.2017 r. o godz. 9:30 w siedzibie Zamawiającego, Biłgoraj, ul. T. Kościuszki 103 - sala konferencyjna (nr 406) lub pokój obok nr 405.
    4. Postępowanie jest prowadzone w trybie właściwym dla usług edukacyjnych i szkoleniowych zgodnie z załącznikiem XIV do Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. tj. w trybie usług społecznych określonych art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r. poz. 2164 z późn. zm).

Wyjaśnienia i modyfikacje SIWZ

  • Data publikacji ogłoszenia
    24 lipca 2017  13:16

Wyjaśnienia i modyfikacje SIWZ

  • Data publikacji ogłoszenia
    25 lipca 2017  14:36

Wyjaśnienia i modyfikacje SIWZ

  • Data publikacji ogłoszenia
    27 lipca 2017  14:38

Wyjaśnienia i modyfikacje SIWZ

  • Data publikacji ogłoszenia
    31 lipca 2017  14:20

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    20 września 2017  13:14

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    21 września 2017  15:16

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    21 września 2017  15:16

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    27 września 2017  14:56

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    28 września 2017  08:20
  • Nazwa albo imię i nazwisko podmiotu, z którym zamawiający zawarł umowę w sprawie zamówienia publicznego

    Cz. I postępowania:
    ALTKOM AKADEMIA S.A.
    ul. Chłodna 51, 00-867 Warszawa

    Cz. III postępowania:
    Hewlett Packard Enterprise Polska Sp. z o.o.
    ul. Szturmowa 2A, 02-678 Warszawa

    Cz. IV postępowania:
    SOFTRONIC Sp. z o.o.
    ul. Towarowa 37, 61-896 Poznań