Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na uslugi spoleczne i inne szczególne uslugi o wartosci ponizej wyrazonej w zlotych równowartosci kwoty 750 000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    16 października 2018  13:00

  • Kategoria zakupowa

    Usługi szkoleniowe

  • Tytuł postępowania

    zakup szkoleń informatycznych w zakresie oprogramowania użytkowego

  • Nazwa zamawiającego

    Departament Zamówień Publicznych

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych, u
    l. Szamocka 3, 5,
    01-748 Warszawa,

  • Województwo

    mazowieckie

  • Numer postępowania

    TZ/271/37/17

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    80510000–2 – usługi szkolenia specjalistycznego

  • Opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wielkości lub zakresu oraz terminu realizacji zamówienia (syntetycznie)

    Przedmiot zamówienia podzielony jest na następujące części:
    część I: Szkolenia w zakresie „MS Office”
    część II: Szkolenia w zakresie „Adobe”
    część III: Szkolenia w zakresie „Active Reports”
    część IV: Szkolenia w zakresie „Archicad”
    część V: Szkolenia w zakresie „Autodesk Robot Structural Analysis”
    część VI: Szkolenia w zakresie „CRISC”
    część VII: Szkolenia w zakresie „Crystal Reports”
    część VIII: Szkolenia w zakresie „Cyber Security”
    część IX: Szkolenia w zakresie „Pracy z danymi i obiektami wynikowymi”
    część X: Szkolenia w zakresie „Qlik View”
    część XI: Szkolenia w zakresie „Slide Design”
    część XII: Szkolenia w zakresie „Analysis Studio”

  • Kryteria oceny ofert

    Przy wyborze oferty w części I-XII Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
    Całkowita cena brutto oferty (C) - 80 %
    Łączna liczba przeszkolonych przez Wykonawcę osób (bez szkoleń e-learningowych) z zakresu tematycznego danej części zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (S) - 10 %
    Łączna liczba dni szkoleniowych przeprowadzonych przez trenerów, którzy będą realizowali daną część zamówienia, z zakresu tematycznego danej części zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (DT) - 10 %

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia lub inny dokument określający warunki zamówienia

  • Miejsce składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

    Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego osobiście lub poprzez posłańca od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8:00 do 16:00, na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa. Osoba składająca ofertę zgłasza swoje przybycie w Informacji (parter wejście główne). Pracownik DZP odbierze dokumenty w Informacji potwierdzając termin ich złożenia,

  • Termin składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

    16 listopada 2018  09:00

  • Dodatkowe informacje

    Warunki udziału w postępowaniu określone zostały w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (pkt 4.1.1.4.), stanowiącej załącznik do niniejszego ogłoszenia

Wyjaśnienia i modyfikacje SIWZ

  • Data publikacji ogłoszenia
    05 listopada 2018  09:00

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    28 grudnia 2018  16:15

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    16 stycznia 2019  14:00
  • Nazwa albo imię i nazwisko podmiotu, z którym zamawiający zawarł umowę w sprawie zamówienia publicznego

    Dotyczy części II i części VII zamówienia
    umowy zostały zawarte w dniu 14.01.2019 r. z wykonawcą:
    Vavatech Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie 02-548 przy ul Olesińskiej 21

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    23 stycznia 2019  13:40
  • Nazwa albo imię i nazwisko podmiotu, z którym zamawiający zawarł umowę w sprawie zamówienia publicznego

    Dotyczy części I zamówienia
    umowa została zawarta w dniu 18.01.2019 r. z wykonawcą:
    Comarch S.A. Al. Jana Pawła II 39a, 31-864 Kraków