Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:

  • od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje

będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.

Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.

​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na uslugi spoleczne i inne szczególne uslugi o wartosci ponizej wyrazonej w zlotych równowartosci kwoty 750 000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    13 lutego 2019  07:00

  • Kategoria zakupowa

    Usługi sportowe, rekreacyjne, zdrowotne, hotelarskie, transportowe

  • Tytuł postępowania

    Zakup karnetów na zajęcia rekreacyjno-sportowe dla pracowników Oddziału

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Sosnowcu

  • Adres zamawiającego

    41-200 Sosnowiec,
    ul. Partyzantów 1

  • Województwo

    śląskie

  • Numer postępowania

    380000/271/4/2018 – ZAP

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    - 92330000-3 - Usługi świadczone przez ośrodki rekreacyjne;
    - 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe;
    - 92620000-3 - Usługi w zakresie sportu.

  • Opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wielkości lub zakresu oraz terminu realizacji zamówienia (syntetycznie)

    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług rekreacyjno-sportowych realizowanych w obiektach będących w ofercie Wykonawcy o zróżnicowanym charakterze obejmującym minimum:nbaseny, sauny, siłownie, kluby fitness, szkoły tańca, zajęcia aerobic/fitness, pilates, aqua aerobic, sztuki walki, taniec, joga, nordic walking, crossFit, indor cycling, lodowiska (w okresie zimowym), itp.
    Przedmiotem zamówienia będą objęci pracownicy Oddziału ZUS w Sosnowcu oraz Inspektoratów w Dąbrowie Górniczej, Jaworznie i Zawierciu.
    Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia Umowy, lecz nie wcześniej niż od dnia 01.04.2019 r. do dnia 31.03.2023 r.

  • Kryteria oceny ofert

    Cena brutto oferty – 70%
    Ilość dostępnych obiektów rekreacyjno-sportowych – 15%
    Ilość dostępnych wybranych usług w ramach wskazanych dostępnych obiektów sportowych – 15%
    Oferty będą oceniane punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu kryteriów może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt., tj.
    a) za cenę oferty: 70 pkt
    b) za ilość dostępnych obiektów sportowych: 15 pkt
    c) za ilość dostępnych usług w ramach wskazanych dostępnych obiektów sportowych: 15 pkt
    Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższy bilans przyjętych kryteriów obliczony według niżej podanego wzoru:
    W = C + O + U

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia lub inny dokument określający warunki zamówienia

  • Miejsce składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

    Pisemną ofertę należy przesłać do Zamawiającego za pośrednictwem poczty, kuriera, posłańca lub złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego w Sosnowcu przy ul. Partyzantów 1, Wydział Obsługi Klientów i Korespondencji, Budynek A, I piętro, pok. 821

  • Termin składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

    27 lutego 2019  12:00

  • Dodatkowe informacje

    Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27 lutego 2019 r. o godz. 12:30 w siedzibie Zamawiającego tj. Sosnowiec ul. Partyzantów 1, budynek B, pok. 316, III piętro.

Wyjaśnienia i modyfikacje SIWZ

  • Data publikacji ogłoszenia
    21 lutego 2019  10:09

Wyjaśnienia i modyfikacje SIWZ

  • Data publikacji ogłoszenia
    22 lutego 2019  13:45

Wyjaśnienia i modyfikacje SIWZ

  • Data publikacji ogłoszenia
    27 lutego 2019  13:23

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    13 marca 2019  09:23

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    28 marca 2019  13:29
  • Nazwa albo imię i nazwisko podmiotu, z którym zamawiający zawarł umowę w sprawie zamówienia publicznego

    VanityStyle Sp. z o.o.
    ul. Jasna 24,
    00-054 Warszawa.