Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:

  • od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje

będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.

Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.

​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na uslugi spoleczne i inne szczególne uslugi o wartosci równej lub przekraczajacej wyrazona w zlotych równowartosc kwoty 750 000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    12 października 2018  09:31

  • Kategoria zakupowa

    Usługi ochrony

  • Tytuł postępowania

    Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w II Oddziale ZUS w Poznaniu i podległych mu terenowych jednostek organizacyjnych.
    Część nr 1:
    Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w lokalizacjach:
    II Oddział ZUS w Poznaniu, Inspektorat ZUS w: Gnieźnie, Obornikach, Śremie,Środzie Wielkopolskiej
    i Wrześni.
    Część nr 2:
    Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w lokalizacjach: Inspektorat ZUS w: Koninie, Kole, Turku oraz w Biurze Terenowym ZUS w Słupcy,

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS II Oddział w Poznaniu

  • Adres zamawiającego

    ul. Starołęcka 31
    61-361 Poznań

  • Województwo

    wielkopolskie

  • Numer postępowania

    540000/271/13/2018-ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    79.71.00.00 - 4 – usługi ochroniarskie
    79.71.10.00 - 1 – usługi nadzoru przy użyciu alarmu

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia lub inny dokument określający warunki zamówienia

  • Dodatkowe informacje

    Osoba do kontaktów z Wykonawcami:
    Marek Żurek
    e-mail: marek.zurek@zus.pl
    tel. +48 61 874 53 00

Wyjaśnienia i modyfikacje SIWZ

  • Data publikacji ogłoszenia
    25 października 2018  08:24

Wyjaśnienia i modyfikacje SIWZ

  • Data publikacji ogłoszenia
    31 października 2018  14:29

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    08 listopada 2018  12:44

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    11 stycznia 2019  10:59

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    31 stycznia 2019  10:47
  • Nazwa albo imię i nazwisko podmiotu, z którym zamawiający zawarł umowę w sprawie zamówienia publicznego

    Część nr 1: Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w lokalizacjach: II Oddział ZUS w Poznaniu, Inspektorat ZUS w: Gnieźnie, Obornikach, Śremie, Środzie Wielkopolskiej i Wrześni.
    Konsorcjum:
    Lider Konsorcjum: COMPLEX Sp. z o.o. ul. Starobrzeska 1, 49-300 Brzeg
    Członek Konsorcjum: GUARDTECH P.Biss & Wspólnik Sp.J. ul. Piastowska 17-19, 49-300 Brzeg

    Część nr 2: Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w lokalizacjach: Inspektorat ZUS w: Koninie, Kole, Turku oraz w Biurze Terenowym ZUS w Słupcy.
    Konsorcjum:
    Lider Konsorcjum: COMPLEX Sp. z o.o. ul. Starobrzeska 1, 49-300 Brzeg
    Członek Konsorcjum: GUARDTECH P.Biss & Wspólnik Sp.J. ul. Piastowska 17-19, 49-300 Brzeg