Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    15 listopada 2017  12:45

  • Kategoria zakupowa

    Dostawy artykułów biurowych i wyposażenia biurowego

  • Tytuł postępowania

    Dostawa materiałów biurowych dla O/ZUS w Biłgoraju i podległych jednostek terenowych

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Biłgoraju

  • Adres zamawiającego

    ul. Kościuszki 103
    23-400 Biłgoraj

  • Województwo

    lubelskie

  • Numer postępowania

    030000/271/19/2017-CZP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    30192000-1;,30190000-7; 30197000-6; 30192121-5; 30192123-9; 30192124-6; 30192125-3; 30192130-1; 30197320-5; 30197100-7; 30197621-5; 30192150-7; 39241200-5; 24910000-6; 30192133-2; 44424200-0; 39292500-0; 30197220-4; 39541120-3; 30192100-2; 19500000-1; 22816000-3; 30197641-1; 30199100-1; 37823500-8; 30191130-4; 30199500-5; 22850000-3; 22815000-6; 30192910-3; 22852100-8; 30192500-6; 22817000-0; 37822100-7

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Oddział ZUS w Biłgoraju, ul. Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj na sali obsługi klienta, stanowisko "INFORMACJA OGÓLNA - dziennik podawczy"

  • Termin składania ofert

    27 listopada 2017  09:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Nie przewiduje się zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 upzp.

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

  • Dodatkowe informacje

    1. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami w zakresie ogólnym nie mającym charakteru oświadczeń woli w imieniu Zamawiającego (wyjaśnianie siwz) w rozumieniu art. 38 ust.1 upzp:
    a) Sabina Nizio – Centrum Zamówień Publicznych tel. (84) 688 12 11, Biłgoraj, ul. Kościuszki 103,
    b) Monika Bednarz – Centrum Zamówień Publicznych tel. (84) 688 12 12, Biłgoraj, ul. Kościuszki 103.
    2. Osoby o których mowa w pkt 1 udzielają informacji w godz. 8:00 do 14:00 w dni robocze z wyjątkiem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy.
    3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.11.2017 r. o godz. 09:30 w siedzibie Zamawiającego, Biłgoraj, ul. T. Kościuszki 103 - sala konferencyjna (nr 406) lub pokój obok nr 405.

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    27 listopada 2017  12:51

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    18 grudnia 2017  13:01

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    03 stycznia 2018  14:41