Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
15 listopada 2017 12:45
-
Kategoria zakupowa
Dostawy artykułów biurowych i wyposażenia biurowego
-
Tytuł postępowania
Dostawa materiałów biurowych dla O/ZUS w Biłgoraju i podległych jednostek terenowych
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Biłgoraju
-
Adres zamawiającego
ul. Kościuszki 103
23-400 Biłgoraj -
Województwo
lubelskie
-
Numer postępowania
030000/271/19/2017-CZP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
30192000-1;,30190000-7; 30197000-6; 30192121-5; 30192123-9; 30192124-6; 30192125-3; 30192130-1; 30197320-5; 30197100-7; 30197621-5; 30192150-7; 39241200-5; 24910000-6; 30192133-2; 44424200-0; 39292500-0; 30197220-4; 39541120-3; 30192100-2; 19500000-1; 22816000-3; 30197641-1; 30199100-1; 37823500-8; 30191130-4; 30199500-5; 22850000-3; 22815000-6; 30192910-3; 22852100-8; 30192500-6; 22817000-0; 37822100-7
-
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Oddział ZUS w Biłgoraju, ul. Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj na sali obsługi klienta, stanowisko "INFORMACJA OGÓLNA - dziennik podawczy"
-
Termin składania ofert
27 listopada 2017 09:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Nie przewiduje się zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 upzp.
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
-
Dodatkowe informacje
1. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami w zakresie ogólnym nie mającym charakteru oświadczeń woli w imieniu Zamawiającego (wyjaśnianie siwz) w rozumieniu art. 38 ust.1 upzp:
a) Sabina Nizio – Centrum Zamówień Publicznych tel. (84) 688 12 11, Biłgoraj, ul. Kościuszki 103,
b) Monika Bednarz – Centrum Zamówień Publicznych tel. (84) 688 12 12, Biłgoraj, ul. Kościuszki 103.
2. Osoby o których mowa w pkt 1 udzielają informacji w godz. 8:00 do 14:00 w dni robocze z wyjątkiem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy.
3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.11.2017 r. o godz. 09:30 w siedzibie Zamawiającego, Biłgoraj, ul. T. Kościuszki 103 - sala konferencyjna (nr 406) lub pokój obok nr 405.
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia27 listopada 2017 12:51
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia18 grudnia 2017 13:01
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia03 stycznia 2018 14:41
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Monika Bednarz
monika.bednarz01@zus.pl
84 688 12 12 -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia