Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
13 marca 2018 13:27
-
Kategoria zakupowa
Usługi inne
-
Tytuł postępowania
Wykonanie dokumentacji projektowej na „Modernizację systemu wentylacji z możliwością schładzania z wykorzystaniem instalacji wody lodowej i montaż klimatyzacji precyzyjnej w archiwum zakładowym na poddaszu budynku C w Inspektoracie w Koninie”.
-
Nazwa zamawiającego
ZUS II Oddział w Poznaniu
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
II Oddział w Poznaniu
ul. Starołęcka 31
61-361 Poznań -
Województwo
wielkopolskie
-
Numer postępowania
540000/271/02/2018-ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
- 71.00.00.00-8 – usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne,
- 71.24.20.00-6 – przygotowanie przedsięwzięcia i projektu i oszacowanie kosztów,
- 71.24.80.00-8 – nadzór nad projektem i dokumentacją, -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
II Oddział w Poznaniu
ul. Starołęcka 31
61-361 Poznań
budynek A, piętro I, pokój nr 102 - sekretariat -
Termin składania ofert
23 marca 2018 11:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
-
Dodatkowe informacje
Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
Marek Żurek
tel. 61 874 53 00
e-mail: marek.zurek@zus.pl
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia27 marca 2018 08:44
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania