Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
10 lipca 2018 08:00
-
Kategoria zakupowa
Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania
-
Tytuł postępowania
„Przebudowa systemu SSP w archiwach, ul. T. Zana 36/36A”
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Lublinie
-
Adres zamawiającego
20-601 Lublin, ul. T. Zana 36,38c
-
Województwo
lubelskie
-
Numer postępowania
200000/271/06/2018-ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie systemu sygnalizacji pożaru wraz z głównym wyłącznikiem prądu i oświetleniem awaryjnym w budynkach Oddziału ZUS w Lublinie przy ul. Zana 36, 36A. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie czynności zawarte w zał. nr 1A do SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje także utrzymanie zainstalowanych urządzeń i systemów, tj. systemu sygnalizacji pożaru (SSP) oraz wykonanych instalacji w stałej sprawności technicznej w okresie gwarancji, niezależnie od zapewniania gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane.
1.1. Kategoria przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (kody CPV i ich nazwy): 45-00-00-00-7 Roboty budowlane, 45-31-00-00-3 - Roboty instalacyjne elektryczne -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, piętro IV, pok. Nr 406 – budynek przy ul. T. Zana 38C .
-
Termin składania ofert
30 lipca 2018 12:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Nie przewiduje się zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Ustanawianie dynamicznego systemu zakupów – nie dotyczy niniejszego zamówienia
-
Dodatkowe informacje
1. Otwarcie ofert nastąpi 30 lipca o godzinie 12:30 w siedzibie Zamawiającego, piętro IV, sala nr 414 – budynek przy ul T. Zana 36A;
2. Na podstawie art. 18 pkt 1-2 ustawy z dnia 22 czerwca 2016r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2016r., poz. 1020), Zamawiający ustala elektroniczną komunikację z wykonawcami w zakresie przekazywania informacji, oświadczeń, wniosków, zawiadomień (w postaci skanów dokumentów podpisanych przez wykonawcę lub osobę uprawnioną); przy czym każda ze stron, na żądanie drugiej, potwierdzi niezwłocznie fakt otrzymania korespondencji. Adres poczty elektronicznej w celu realizacji tego ustalenia to: Wlodzimierz.Koczkodaj@zus.pl lub Zdzislaw.Jaltoszuk@zus.pl Niezależnie od powyższego ustalenia dopuszczalna jest forma faksowa (na nr faksu: 81/535-77-94) oraz forma pisemna (w szczególności forma ta jest obowiązująca dla oferty i dokumentów składanych w trybie art. 26 ust. 2, ust. 3 i ust. 3 a ustawy a także zastrzeżonych w ustawie wyjątków). W zakresie określonym ustawą, Zamawiający będzie zamieszczał dokumenty i informacje dotyczące niniejszego postępowania na stronie internetowej www.zus.pl
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia30 lipca 2018 13:31
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia03 sierpnia 2018 13:53
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia16 sierpnia 2018 12:13
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Włodzimierz Koczkodaj;
Wlodzimierz.Koczkodaj@zus.pl
tel. 81 535 77 94 -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia