Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:

  • od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje

będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.

Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.

​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    11 lipca 2018  13:39

  • Kategoria zakupowa

    Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania

  • Tytuł postępowania

    Wykonanie i uruchomienie systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) oraz systemu kontroli dostępu (SKD) w budynku Inspektoratu ZUS we Wrześni – zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych w formie zaprojektuj i wybuduj”

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS II Oddział w Poznaniu

  • Adres zamawiającego

    ZUS II Oddział w Poznaniu
    ul. Starołęcka 31
    61-361 Poznań

  • Województwo

    wielkopolskie

  • Numer postępowania

    540000/271/17/2018-ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    - 45000000-7 Roboty budowlane
    - 42961100-1 System kontroli dostępu
    - 31625300-6 Alarmy antywłamaniowe
    - 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
    - 45312200-9 Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
    - 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
    - 51212000-1 Usługi instalowania urządzeń do rejestrowania obecności
    - 71321000-4 Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
    - 79632000-3 Szkolenie pracowników.

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    II Oddział w Poznaniu
    ul. Starołęcka 31
    61-361 Poznań
    budynek A, piętro I, pok. 102 - sekretariat

  • Termin składania ofert

    27 lipca 2018  11:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp.

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

  • Dodatkowe informacje

    Osobą uprawniona przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
    Agnieszka Wiśniewska
    tel. 61 874 53 00
    e-mail: agnieszka.wisniewska08@zus.pl

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    20 lipca 2018  14:45

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    26 lipca 2018  08:59

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    26 lipca 2018  09:01
  • Zmiana dotyczy

    Termin składania ofert

  • Treść zmiany

    ROZDZIAŁ XI SIWZ
    MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
    Jest:
    1. Termin składania ofert wyznaczono do dnia 27-07-2018 r. do godz. 11:00.
    5. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 27-07-2018 r., o godz. 11:15, w siedzibie Zamawiającego – ul. Starołęcka 31, budynek B, piętro III, pokój nr 335.
    Zapis po zmianie:
    1. Termin składania ofert wyznaczono do dnia 31-07-2018 r. do godz. 11:00.
    5. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 31-07-2018 r., o godz. 11:15, w siedzibie Zamawiającego – ul. Starołęcka 31, budynek B, piętro III, pokój nr 335.

  • Szczegóły zmiany

  • Termin składania ofert

    31 lipca 2018  11:00

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    31 lipca 2018  14:16

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    27 sierpnia 2018  10:55

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    06 września 2018  10:01

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    07 września 2018  09:24