Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o zamówieniu o wartosci od 1000 euro do 30000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 15.02.2021 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    17 września 2018  14:53

  • Kategoria zakupowa

    Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania

  • Tytuł postępowania

    Wymiana oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku Inspektoratu ZUS Warszawa-Żoliborz w formule zaprojektuj i wybuduj.

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS I Oddział w Warszawie

  • Adres zamawiającego

    ul. Senatorska 6/8, 00-917 Warszawa

  • Województwo

    mazowieckie

  • Numer postępowania

    440000/272/26/ZAP/2018/ZP

  • Treść zapytania publicznego/ofertowego

  • Dodatkowe informacje

    Ofertę należy złożyć za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres ZAP_Warszawa1@zus.pl
    lub
    dostarczyć w formie pisemnej w zaklejonej kopercie na adres: I Oddział ZUS w Warszawie, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Senatorska 6/8, 00-917 Warszawa, bud. przy ul. Miodowej 5, pok. 3
    - do 25 września 2018 r. do godz. 10.00.
    Ofertę złożoną w formie elektronicznej należy zaszyfrować hasłem składającym się co najmniej z 8 znaków.
    Oferta złożona za pośrednictwem poczty elektronicznej, która nie została zaszyfrowana nie będzie rozpatrywana i brana pod uwagę przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
    Po terminie składania ofert określonym w niniejszym Zapytaniu, należy przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na ww. adres mailowy do godz. 10.30 informację zawierającą hasło w celu otwarcia oferty.
    Ze strony Zamawiającego osobami uprawnionymi do kontaktu w sprawie niniejszego Postępowania są:
    W sprawach formalnych:
    Olga Górska,
    Inspektor, I Oddział ZUS w Warszawie Wydział Zamówień Publicznych
    T: +48 22 538 22 45
    E: ZAP_Warszawa1@zus.pl
    Godziny kontaktu z Wykonawcami 08.00-14.00 (pn.- pt.)

    W sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia:
    Robert Ruciński
    Kierownik referatu nieruchomości, I Oddział ZUS w Warszawie, Wydział Administracyjno-Gospodarczy
    T: +48 22 538 26 41,
    E: robert.rucinski@zus.pl
    Godziny kontaktu z Wykonawcami 08.00-14.00 (pn.- pt.)

    Zbigniew Wójcik
    Inspektor nadzoru, I Oddział ZUS w Warszawie, Wydział Administracyjno-Gospodarczy
    +48 22 538 26 59
    Godziny kontaktu z Wykonawcami 08.00-14.00 (pn.-pt.)

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    26 września 2018  13:54