Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o zamówieniu o wartosci od 1000 euro do 30000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 15.02.2021 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    11 grudnia 2018  13:00

  • Kategoria zakupowa

    Dostawy artykułów biurowych i wyposażenia biurowego

  • Tytuł postępowania

    Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Radomiu ul. Czachowskiego 21A i podległych jednostek terenowych.

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Radomiu

  • Adres zamawiającego

    26-600 Radom, ul. Czachowskiego 21A.

  • Województwo

    mazowieckie

  • Numer postępowania

    310000/273/8000248533/18/2018-ZAP

  • Treść zapytania publicznego/ofertowego

  • Dodatkowe informacje

    Termin składania ofert - do 20 grudnia 2018 r. do godz. 10:00.

    Ofertę należy złożyć w języku polskim
    -dostarczyć w formie pisemnej w zaklejonej kopercie na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A, Wydział Obsługi Klientów i Korespondencji, pokój nr 002 (Sala Obsługi Klienta – parter – wejście B)

    Ze strony Zamawiającego osobami uprawnionymi do kontaktu w sprawie niniejszego postępowania jest:
    Grzegorz Kozicki
    tel: 48 385 63 75
    e-mail: grzegorz.kozicki@zus.pl
    Godziny kontaktu z Wykonawcami 08.00-15.00 (pn.-pt.)

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    21 grudnia 2018  07:22