Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o zamówieniu o wartosci od 1000 euro do 30000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 15.02.2021 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    6 lutego 2019  12:18

  • Kategoria zakupowa

    Dostawy sprzętu IT i materiałów eksploatacyjnych IT

  • Tytuł postępowania

    Zakup i dostawa tonerów, tuszy, podzespołów, peryferii komputerowych, osprzętu sieciowego, nośników i środków czyszczących oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek Evolis Primacy Expert a także na zakup i dostawę słuchawek bezprzewodowych oraz materiałów eksploatacyjnych do słuchawek do Oddziałów ZUS w: Białymstoku, Olsztynie i Siedlcach.

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Olsztynie

  • Adres zamawiającego

    Plac Konsulatu Polskiego 4
    10-959 Olsztyn

  • Województwo

    warmińsko-mazurskie

  • Numer postępowania

    230000/273/02/2019-ZAPII

  • Treść zapytania publicznego/ofertowego

  • Dodatkowe informacje

    1. Ofertę należy złożyć w języku polskim:
    - za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: Iwona.Maszkowska@zus.pl (wielkość wiadomości wraz z załącznikami nie powinna przekraczać 8 MB)
    lub
    - dostarczyć w formie pisemnej w zaklejonej kopercie na adres: Oddział ZUS w Olsztynie,
    ul. 1 Maja 10, 10-118 Olsztyn, Iwona Maszkowska, pok. 105 z dopiskiem „Oferta na zakup i dostawę tonerów, tuszy, podzespołów, peryferii komputerowych, osprzętu sieciowego, nośników i środków czyszczących oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek Evolis Primacy Expert a także na zakup i dostawę słuchawek bezprzewodowych oraz materiałów eksploatacyjnych do słuchawek do Oddziałów ZUS w: Białymstoku, Olsztynie i Siedlcach.* Nie otwierać przed dniem 19.02.2019 r. godziną 10:15, Znak sprawy: 230000/273/02/2019-ZAPII”.

    - do 19.02.2019 r. do godziny 10:00
    * - wpisać tylko te części, na które Wykonawca faktycznie składa ofertę

    2. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 19.02.2019 r. o godz. 10:15, w siedzibie Zamawiającego – Olsztyn, ul. 1 Maja 10, pok. 105.

    3. Ze strony Zamawiającego osobą uprawnioną do kontaktu w sprawie niniejszego postępowania jest:
    Iwona Maszkowska
    Specjalista, Wieloosobowe stanowisko zamówień publicznych
    T: 89 521 24 77
    E: Iwona.Maszkowska@zus.pl
    Godziny kontaktu z Wykonawcami: 6.30-14.30 (pn.- pt.)

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    26 lutego 2019  14:20