Zamówienia publiczne
W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:
- od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje
będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi
powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz.
10:44
Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na uslugi spoleczne i inne szczególne uslugi o wartosci ponizej wyrazonej w zlotych równowartosci kwoty 750 000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
8 maja 2018 10:30
-
Kategoria zakupowa
Usługi ochrony
-
Tytuł postępowania
Świadczenie usług w zakresie całodobowej bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach O/ZUS w Sosnowcu.
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Sosnowcu
-
Adres zamawiającego
ul. Partyzantów 1
41-200 Sosnowiec -
Województwo
śląskie
-
Numer postępowania
380000/271/01/2018-ZAP
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
79710000-4 usługi ochroniarskie,
79711000-1 usługi nadzoru przy użyciu alarmu -
Opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wielkości lub zakresu oraz terminu realizacji zamówienia (syntetycznie)
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi całodobowej fizycznej ochrony osób i mienia w myśl ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia w następujących obiektach Zamawiającego:
1) Oddział ZUS w Sosnowcu przy ul. 1 Maja 25 - budynek A;
2) Oddział ZUS w Sosnowcu przy ul. Partyzantów 1 - budynek B;
3) Oddział ZUS w Sosnowcu przy ul. Partyzantów 1 - budynek C;
4) Inspektorat ZUS Dąbrowa Górnicza przy ul. Kościuszki 48;
5) Inspektorat ZUS Jaworzno przy ul. Grunwaldzkiej 274.
6) Inspektorat ZUS Zawiercie przy ul. Blanowskiej 2;
W ramach Przedmiotu zamówienia realizowane będą zadania w zakresie:
1) zapewnienia bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej pracowników, klientów, pracowników firm zewnętrznych wykonującym zadania na podstawie umowy z Zamawiającym oraz gości Zamawiającego na terenie obiektów Zamawiającego;
2) zapewnienia bezpieczeństwa mienia i zasobów informacyjnych Zamawiającego;
3) kontroli ruchu osobowo – towarowego na terenie obiektów Zamawiającego;
4) utrzymania porządku publicznego w obiektach Zamawiającego.
Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż od dnia 30.06.2018r. godzina 6:00 do dnia 30.06.2020r. godzina 6:00. -
Kryteria oceny ofert
Cena brutto oferty – 90%
Doświadczenie Wykonawcy - 10% -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia lub inny dokument określający warunki zamówienia
-
Miejsce składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Sosnowcu
ul. Partyzantów 1
41-200 Sosnowiec
pok. 821 -
Termin składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
21 maja 2018 12:00
-
Dodatkowe informacje
1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.05.2018r. o godz. 12:30 w siedzibie Zamawiającego tj. Sosnowiec
ul. Partyzantów 1, pok. 316, III piętro.
2. Do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami, w godz. 8.00-14.00, upoważniony jest – Sebastian Solarz, Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych, tel. 32 368-32-03,
Wyjaśnienia i modyfikacje SIWZ
-
Data publikacji ogłoszenia11 maja 2018 12:22
-
Wyjaśnienia lub modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia i modyfikacje SIWZ
-
Data publikacji ogłoszenia16 maja 2018 11:41
-
Wyjaśnienia lub modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia i modyfikacje SIWZ
-
Data publikacji ogłoszenia22 maja 2018 07:17
-
Wyjaśnienia lub modyfikacje SIWZ
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia12 czerwca 2018 14:44
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia29 czerwca 2018 10:35
-
Nazwa albo imię i nazwisko podmiotu, z którym zamawiający zawarł umowę w sprawie zamówienia publicznego
Konsorcjum Firm
Agencja Ochrony KOWALCZYK Sp. z o.o.
ul. Chmielna 34
00-020 Warszawa.
Agencja Ochrony MK Sp. z o.o.
ul. Jana Kazimierza 64
01-248 Warszawa.