Zamówienia publiczne
W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:
- od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje
będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi
powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz.
10:44
Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
12 grudnia 2016 08:00
-
Tytuł postępowania
Zakup i dostawa papieru zwojowego.
-
Nazwa zamawiającego
Departament Zamówień Publicznych
-
Adres zamawiającego
ul. Szamocka 3; 5,
01 - 748 Warszawa. -
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
TZ/271/49/16;
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem:
- 30197630-1 Papier do zadrukowania; -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, ul. Szamocka 3, 5 skrzydło „C", piętro I, pok. 104, do dnia 18 stycznia 2017 r. do godziny 09:00.
-
Termin składania ofert
18 stycznia 2017 09:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
nie dotyczy;
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy;
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia18 stycznia 2017 15:29
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia14 lutego 2017 15:06
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia08 marca 2017 10:00
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest:
imię i nazwisko: Iwona Grabarczyk
stanowisko służbowe: Główny Specjalista
fax.: 667 17 33/36, e-mail: SekretariatDZP@zus.pl
godziny pracy: 8:00 – 15:00. -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia