Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
16 lutego 2017 15:06
-
Tytuł postępowania
Wymiana dźwigu osobowego w budynku B Oddziału ZUS w Białymstoku przy ul. Młynowej 29
-
Nazwa zamawiającego
ODDZIAŁ W BIAŁYMSTOKU
-
Adres zamawiającego
ul. Młynowa 29, 15-404 Białystok
-
Województwo
podlaskie
-
Numer postępowania
010000/271/3/2017/ADG
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
45.31.31.00.-5 – instalowanie wind
42.41.61.00.-6 – windy
45.45.30.00.-7 – roboty remontowe i renowacyjne (szybu)
50.75.00.00-7 – Usługi w zakresie konserwacji wind -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Sekretariat Dyrektora Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku, ul. Młynowa 29, 15-404 Białystok, budynek B, II piętro pok. 201
-
Termin składania ofert
3 marca 2017 11:30
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
-
Dodatkowe informacje
1. Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do kontaktu są: Andrzej Wiśniewski, tel. 85 74 86 748, faks 85 74 86 907 oraz Piotr Żarów, tel. 85 7486 444.
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 3 marca 2017 r., w budynku B przy ul. Młynowej 29 w Białymstoku, II piętro, pok. 214 o godzinie 11:15.
3. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w BZP: nr 26952 - 2017 z dnia 2017-02-16 r.
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia03 marca 2017 14:39
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia17 marca 2017 12:11
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia05 kwietnia 2017 15:15
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Andrzej Wiśniewski - andrzej.wisniewski@zus.pl, tel. 85 74 86 748
-
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia