Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    16 lutego 2017  15:06

  • Tytuł postępowania

    Wymiana dźwigu osobowego w budynku B Oddziału ZUS w Białymstoku przy ul. Młynowej 29

  • Nazwa zamawiającego

    ODDZIAŁ W BIAŁYMSTOKU

  • Adres zamawiającego

    ul. Młynowa 29, 15-404 Białystok

  • Województwo

    podlaskie

  • Numer postępowania

    010000/271/3/2017/ADG

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    45.31.31.00.-5 – instalowanie wind
    42.41.61.00.-6 – windy
    45.45.30.00.-7 – roboty remontowe i renowacyjne (szybu)
    50.75.00.00-7 – Usługi w zakresie konserwacji wind

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Sekretariat Dyrektora Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku, ul. Młynowa 29, 15-404 Białystok, budynek B, II piętro pok. 201

  • Termin składania ofert

    3 marca 2017  11:30

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Zamawiający nie zamierza ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

  • Dodatkowe informacje

    1. Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do kontaktu są: Andrzej Wiśniewski, tel. 85 74 86 748, faks 85 74 86 907 oraz Piotr Żarów, tel. 85 7486 444.
    2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 3 marca 2017 r., w budynku B przy ul. Młynowej 29 w Białymstoku, II piętro, pok. 214 o godzinie 11:15.
    3. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w BZP: nr 26952 - 2017 z dnia 2017-02-16 r.

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    03 marca 2017  14:39

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    17 marca 2017  12:11

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    05 kwietnia 2017  15:15