Zamówienia publiczne
W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:
- od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje
będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi
powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz.
10:44
Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
13 czerwca 2017 13:30
-
Kategoria zakupowa
Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania
-
Tytuł postępowania
Remont schodów zewnętrznych w Inspektoracie ZUS w Kłobucku, ul. Targowa 3a.
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Częstochowie
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Oddział w Częstochowie
ul. Dąbrowskiego 43/45,
42-218 Częstochowa -
Województwo
śląskie
-
Numer postępowania
090000/271/4/2017-ADG/ZP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem:
CPV - 45111300-1 - roboty rozbiórkowe
CPV - 45262300-4 - betonowanie
CPV - 45410000-4 - tynkowanie
CPV - 45430000-0 - pokrywanie podłóg i ścian. -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Wykonawcy mogą złożyć oferty osobiście w siedzibie Zamawiającego w Częstochowie,
ul. Dąbrowskiego 43/45 - Dziennik podawczy (przy wejściu głównym w budynku A)
lub przesłać na adres Zamawiającego:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Oddział w Częstochowie
ul. Dąbrowskiego 43/45
42-218 Częstochowa. -
Termin składania ofert
29 czerwca 2017 09:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7.
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
-
Dodatkowe informacje
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29 czerwca 2017 r. o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego w Częstochowie, ul. Dąbrowskiego 43/45, budynek A pok. 312.
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia29 czerwca 2017 13:42
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia19 lipca 2017 15:00
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia20 lipca 2017 13:30
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Małgorzata Bejm
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Oddział w Częstochowie
Wydział Administracyjno-Gospodarczy
ul. Dąbrowskiego 43/45
42-218 Częstochowa
telefon: 34 368-94-23
e-mail: malgorzata.bejm@zus.pl -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia