Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:

  • od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje

będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.

Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.

​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    21 czerwca 2017  12:38

  • Kategoria zakupowa

    Dostawy sprzętu IT i materiałów eksploatacyjnych IT

  • Tytuł postępowania

    Dostawa i montaż zasilaczy bezprzerwowych UPS dla jednostek organizacyjnych ZUS.

    1.Przedmiotem postępowania jest dostawa, przystosowanie instalacji zasilających oraz instalacja zasilaczy bezprzerwowych UPS w niżej wskazanych lokalizacjach:
    -Część 1) zasilacz UPS o mocy 3 kVA dla Biura Terenowego w Grajewie,
    ul. Wojska Polskiego 66a – 1szt.
    -Część 2) zasilacz UPS o mocy 6 kVA dla Biura Terenowego w Gubinie, ul. Słowackiego 2 – 1szt.
    -Część 3) zasilacz UPS o mocy 10 kVA dla Inspektoratu w Szczecinku, ul. Piotra Skargi 1– 1szt.
    -Część 4) zasilacz UPS o mocy 15 kVA dla Inspektoratu w Kraśniku, ul. Ks. J. Popiełuszki 3A – 1szt. UPS nie podlega utylizacji.
    -Część 5) zasilacz UPS o mocy 15 kVA dla Inspektoratu w Skarżysku Kamiennej,
    ul. Kossaka 3–1szt.
    -Część 6) zasilacz UPS o mocy 15 kVA dla Inspektoratu w Brzegu, ul. Starobrzeska 28c – 1szt. UPS nie podlega utylizacji.
    -Część 7) zasilacz UPS o mocy 20 kVA dla Inspektoratu w Zawierciu, ul. Blanowska 2 – 1szt.
    -Część 8) zasilacz UPS o mocy 20 kVA dla Inspektoratu w Ełku, ul. Wojska Polskiego 73 – 1szt.
    -Część 9) zasilacz UPS o mocy 40 kVA dla Inspektoratu w Przeworsku, ul. Dworcowa 1– 1szt.
    -Część 10) zasilacz UPS o mocy 40 kVA dla Oddziału w Zielonej Górze, ul. Wyspiańskiego 15b – 1szt. UPS nie podlega utylizacji.
    -Część 11) zasilacz UPS o mocy 40 kVA dla Oddziału w Częstochowie, ul. Okólna 17/19 – 1szt.
    -Część 12) zasilacz UPS o mocy 60 kVA dla Oddziału w Zielonej Górze, ul. Kupiecka 65 – 1szt.
    -Część 13) zasilacz UPS o mocy 60 kVA dla Oddziału w Wałbrzychu, ul. Kasztanowa 1 – 1szt.
    -Część 14) zasilacz UPS o mocy 60 kVA dla Oddziału w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33– 1szt.
    -Część 15) zasilacz UPS o mocy 80 kVA dla Oddziału w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33– 1szt.

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Olsztynie

  • Adres zamawiającego

    Plac Konsulatu Polskiego 4,
    10-959 Olsztyn

  • Województwo

    warmińsko-mazurskie

  • Numer postępowania

    230000/271/02/2017-ADG-ZAPV

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    31.15.40.00-0 – bezprzestojowe źródła energii

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Olsztynie,
    Wydział Administracyjno-Gospodarczy,
    ul. 1 Maja 10, pok. 105, 10-118 Olsztyn.

  • Termin składania ofert

    25 lipca 2017  10:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Nie dotyczy

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    21 lipca 2017  10:08

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    21 lipca 2017  10:11
  • Zmiana dotyczy

    Termin składania ofert

  • Treść zmiany

    02 sierpnia 2017r. 10:00

  • Termin składania ofert

    2 sierpnia 2017  10:00

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    04 sierpnia 2017  07:02

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    30 sierpnia 2017  12:21

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    11 października 2017  07:49