Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    21 czerwca 2017  12:35

  • Kategoria zakupowa

    Dostawy sprzętu IT i materiałów eksploatacyjnych IT

  • Tytuł postępowania

    1. Dostawa i montaż zasilaczy bezprzerwowych UPS dla jednostek organizacyjnych ZUS.
    2. Przedmiotem postępowania jest dostawa, przystosowanie istniejących instalacji zasilających oraz instalacja zasilaczy bezprzerwowych UPS w niżej wskazanych lokalizacjach:
    - Część 1) zasilacz UPS o mocy 6 kVA dla Biura Terenowego w Rykach, ul. Kościuszki 21 – 1szt. UPS nie podlega utylizacji.
    - Część 2) zasilacz UPS o mocy 6 kVA dla Biura Terenowego w Żurominie, ul. Szpitalna 21 – 1szt.
    - Część 3) zasilacz UPS o mocy 6 kVA dla Biura Terenowego we Wschowie, ul. Pocztowa 1 – 1szt.
    - Część 4) zasilacz UPS o mocy 6 kVA dla Biura Terenowego w Środzie Śląskiej, ul. Kolejowa 28 – 1szt.
    - Część 5) zasilacz UPS o mocy 6 kVA dla Biura Terenowego w Wołowie, Aleja Niepodległości 9 – 1szt.
    - Część 6) zasilacz UPS o mocy 6 kVA dla Biura Terenowego w Wyszkowie, ul. Chopina 9 – 1szt.
    - Część 7) zasilacz UPS o mocy 15 kVA dla Inspektoratu w Brodnicy, ul. Mały Rynek 5 – 1szt. UPS nie podlega utylizacji.
    - Część 8) zasilacz UPS o mocy 15 kVA dla Inspektoratu w Kościanie, ul. Kaźmierczaka 31 – 1szt.
    - Część 9) zasilacz UPS o mocy 20 kVA dla II Oddziału w Warszawie, ul. Podskarbińska 25– 1szt.
    - Część 10) zasilacz UPS o mocy 20 kVA dla Inspektoratu w Sulęcinie, ul. Witosa 21 – 1szt. UPS nie podlega utylizacji.
    - Część 11) zasilacz UPS o mocy 30 kVA dla Inspektoratu w Dębicy, ul. Piłsudskiego 15 – 1szt.
    - Część 12) zasilacz UPS o mocy 30 kVA dla Inspektoratu w Zambrowie, ul. Fabryczna 3a – 1szt.
    - Część 13) zasilacz UPS o mocy 30 kVA dla Inspektoratu w Raciborzu, ul. Łąkowa 28 – 1szt. UPS nie podlega utylizacji.
    - Część 14) zasilacz UPS o mocy 30 kVA dla Oddziału w Legnicy, ul. Grabskiego 26 – 1szt.
    - Część 15) zasilacz UPS o mocy 40 kVA dla Inspektoratu w Gdańsku – Śródmieściu, ul. Chlebnicka 3/8 – 1szt.
    - Część 16) zasilacz UPS o mocy 40 kVA dla Oddziału w Bielsko-Białej, ul. Krasińskiego 34 bud. A – 1szt.
    - Część 17) zasilacz UPS o mocy 80 kVA dla Oddziału w Szczecinie, ul. Matejki 22 – 1szt.
    - Część 18) zasilacz UPS o mocy 100 kVA dla Oddziału w Rybniku, ul. Reymonta 2– 1szt.
    - Część 19) zasilacz UPS o mocy 120 kVA dla Oddziału we Wrocławiu, ul. Pretficza 11– 1szt.

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Olsztynie

  • Adres zamawiającego

    Plac Konsulatu polskiego 4
    10-959 Olsztyn

  • Województwo

    warmińsko-mazurskie

  • Numer postępowania

    230000/271/01/2017-ADG-ZAPII

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    Przedmiot główny zamówienia dla wszystkich części zamówienia: CPV: 31.15.40.00-0 – bezprzestojowe źródła energii.

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Olsztynie
    Wydział Administracyjno-Gospodarczy
    ul. 1 Maja 10, pok. 105, 10-118 Olsztyn

  • Termin składania ofert

    25 lipca 2017  10:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy.

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Nie dotyczy.

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    21 lipca 2017  10:13

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    21 lipca 2017  10:15
  • Zmiana dotyczy

    Termin składania ofert

  • Treść zmiany

    02 sierpnia 2017 r. 10:00

  • Termin składania ofert

    2 sierpnia 2017  10:00

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    04 sierpnia 2017  07:02

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    30 sierpnia 2017  12:21

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    11 października 2017  07:40