Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
21 czerwca 2017 12:35
-
Kategoria zakupowa
Dostawy sprzętu IT i materiałów eksploatacyjnych IT
-
Tytuł postępowania
1. Dostawa i montaż zasilaczy bezprzerwowych UPS dla jednostek organizacyjnych ZUS.
2. Przedmiotem postępowania jest dostawa, przystosowanie istniejących instalacji zasilających oraz instalacja zasilaczy bezprzerwowych UPS w niżej wskazanych lokalizacjach:
- Część 1) zasilacz UPS o mocy 6 kVA dla Biura Terenowego w Rykach, ul. Kościuszki 21 – 1szt. UPS nie podlega utylizacji.
- Część 2) zasilacz UPS o mocy 6 kVA dla Biura Terenowego w Żurominie, ul. Szpitalna 21 – 1szt.
- Część 3) zasilacz UPS o mocy 6 kVA dla Biura Terenowego we Wschowie, ul. Pocztowa 1 – 1szt.
- Część 4) zasilacz UPS o mocy 6 kVA dla Biura Terenowego w Środzie Śląskiej, ul. Kolejowa 28 – 1szt.
- Część 5) zasilacz UPS o mocy 6 kVA dla Biura Terenowego w Wołowie, Aleja Niepodległości 9 – 1szt.
- Część 6) zasilacz UPS o mocy 6 kVA dla Biura Terenowego w Wyszkowie, ul. Chopina 9 – 1szt.
- Część 7) zasilacz UPS o mocy 15 kVA dla Inspektoratu w Brodnicy, ul. Mały Rynek 5 – 1szt. UPS nie podlega utylizacji.
- Część 8) zasilacz UPS o mocy 15 kVA dla Inspektoratu w Kościanie, ul. Kaźmierczaka 31 – 1szt.
- Część 9) zasilacz UPS o mocy 20 kVA dla II Oddziału w Warszawie, ul. Podskarbińska 25– 1szt.
- Część 10) zasilacz UPS o mocy 20 kVA dla Inspektoratu w Sulęcinie, ul. Witosa 21 – 1szt. UPS nie podlega utylizacji.
- Część 11) zasilacz UPS o mocy 30 kVA dla Inspektoratu w Dębicy, ul. Piłsudskiego 15 – 1szt.
- Część 12) zasilacz UPS o mocy 30 kVA dla Inspektoratu w Zambrowie, ul. Fabryczna 3a – 1szt.
- Część 13) zasilacz UPS o mocy 30 kVA dla Inspektoratu w Raciborzu, ul. Łąkowa 28 – 1szt. UPS nie podlega utylizacji.
- Część 14) zasilacz UPS o mocy 30 kVA dla Oddziału w Legnicy, ul. Grabskiego 26 – 1szt.
- Część 15) zasilacz UPS o mocy 40 kVA dla Inspektoratu w Gdańsku – Śródmieściu, ul. Chlebnicka 3/8 – 1szt.
- Część 16) zasilacz UPS o mocy 40 kVA dla Oddziału w Bielsko-Białej, ul. Krasińskiego 34 bud. A – 1szt.
- Część 17) zasilacz UPS o mocy 80 kVA dla Oddziału w Szczecinie, ul. Matejki 22 – 1szt.
- Część 18) zasilacz UPS o mocy 100 kVA dla Oddziału w Rybniku, ul. Reymonta 2– 1szt.
- Część 19) zasilacz UPS o mocy 120 kVA dla Oddziału we Wrocławiu, ul. Pretficza 11– 1szt. -
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Olsztynie
-
Adres zamawiającego
Plac Konsulatu polskiego 4
10-959 Olsztyn -
Województwo
warmińsko-mazurskie
-
Numer postępowania
230000/271/01/2017-ADG-ZAPII
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Przedmiot główny zamówienia dla wszystkich części zamówienia: CPV: 31.15.40.00-0 – bezprzestojowe źródła energii.
-
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Olsztynie
Wydział Administracyjno-Gospodarczy
ul. 1 Maja 10, pok. 105, 10-118 Olsztyn -
Termin składania ofert
25 lipca 2017 10:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy.
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy.
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia21 lipca 2017 10:13
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia21 lipca 2017 10:15
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Treść zmiany
02 sierpnia 2017 r. 10:00
-
Termin składania ofert
2 sierpnia 2017 10:00
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia04 sierpnia 2017 07:02
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia30 sierpnia 2017 12:21
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia11 października 2017 07:40
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Iwona Maszkowska
e-mail. Iwona.Maszkowska@zus.pl
Tel. 89 521 24 77 -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia