Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
22 czerwca 2017 15:00
-
Tytuł postępowania
Wykonanie robót budowlanych dla zadania remontowego pod nazwą „Remont okresowy budynku Inspektoratu ZUS w Otwocku”
-
Nazwa zamawiającego
ZUS III Oddział w Warszawie
-
Adres zamawiającego
ul. Czerniakowska 16, 00-701 Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
550000/271/18/2017
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
45.31.00.00-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45.33.24.00-7 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45.32.10.00-3 Izolacja cieplna
45.40.00.00-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych. -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Wykonawcy mogą składać oferty osobiście w siedzibie zamawiającego – ul. Czerniakowska 16 (wejście od ul. Czerniakowskiej, budynek VGB), w Centrum Zamówień Publicznych, piętro I, pok. 108 lub przesłać na adres zamawiającego:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych III Oddział w Warszawie, ul. Czerniakowska 16, 00-701 Warszawa,
Centrum Zamówień Publicznych, pok. 108 -
Termin składania ofert
10 lipca 2017 10:30
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia10 lipca 2017 15:25
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia21 lipca 2017 14:09
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia28 sierpnia 2017 13:39
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcą:
Adam Konopko - tel. 22 890 43 92
Marek Dominiak - tel. 22 890 44 39 -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia