Zamówienia publiczne
W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:
- od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje
będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi
powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz.
10:44
Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
19 marca 2018 13:39
-
Kategoria zakupowa
Usługi IT i telekomunikacyjne
-
Tytuł postępowania
Usługi serwisu pogwarancyjnego drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Oddziału ZUS w Rybniku, Bielsku-Białej, Chrzanowie i Krakowie.
-
Nazwa zamawiającego
ODDZIAŁ W RYBNIKU
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Oddział w Rybniku
44-200 Rybnik, ul. Reymonta 2 -
Województwo
śląskie
-
Numer postępowania
340000/271/4/2018-ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
5033230005 Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych.
-
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Siedziba Oddziału ZUS w Rybniku, 44-200 Rybnik, ul. Reymonta 2
-
Termin składania ofert
28 marca 2018 09:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Nie dotyczy
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia28 marca 2018 14:05
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia17 kwietnia 2018 12:46
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia07 maja 2018 13:36
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Arleta Majcher
e-mail: arleta.majcher@zus.pl
32 439 1233 -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia