Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
13 stycznia 2017 15:00
-
Tytuł postępowania
Utrzymanie czystości w obiektach ZUS oraz terenach zewnętrznych dla Oddziałów w Bielsku-Białej, Chorzowie, Częstochowie, Rybniku, Sosnowcu i Zabrzu.
-
Nazwa zamawiającego
ODDZIAŁ W BIELSKU-BIAŁEJ
-
Adres zamawiającego
ul. Krasińskiego 34
43-300 Bielsko-Biała -
Województwo
śląskie
-
Numer postępowania
020000/271/22/2016-CZP-17
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
90 91 00 00 - 9 usługi sprzątania,
90 91 12 00 - 8 usługi sprzątania budynków,
90 91 13 00 - 9 usługi czyszczenia okien,
90 91 40 00 - 7 usługi sprzątania parkingów,
90 91 92 00 - 4 usługi sprzątania biur,
90 62 00 00 - 9 usługi odśnieżania,
90 63 00 00 - 2 usługi usuwania oblodzeni,
90 61 20 00 - 0 usługi zamiatania ulic,
77 31 00 00 - 6 usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych,
77 31 40 00 - 4 usługi utrzymania gruntów,
77 31 41 00 - 5 usługi w zakresie trawników,
98 31 00 00 - 9 usługi prania i czyszczenia na sucho,
77 21 15 00 - 7 usługi pielęgnacji drzew. -
Miejsce składania ofert
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Bielsku-Białej, ul. Krasińskiego34, budynek "A", piętro V, pok. 528A.
-
Termin składania ofert
30 stycznia 2017 09:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Nie dotyczy
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy
-
Dodatkowe informacje
SIWZ zostanie umieszczona na stronie www.zus.pl w dniu opublikowania ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, które zostało wysłane w dniu 13.01.2017 r.
Przetarg nieograniczony - Publikacja SIWZ
-
Data publikacji ogłoszenia18 stycznia 2017 07:42
-
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia25 stycznia 2017 14:39
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia27 stycznia 2017 13:55
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia27 stycznia 2017 13:57
-
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
3 lutego 2017 09:00
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia03 lutego 2017 15:10
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia16 lutego 2017 12:38
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia21 marca 2017 13:40
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Kierownik Centrum Zamówień Publicznych Pani Joanna Szwej, tel. 33 8252715, e-mail joanna.szwej@zus.pl
-
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia