Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
14 listopada 2017 15:50
-
Kategoria zakupowa
Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania
-
Tytuł postępowania
Wykonanie remontu stolarki i ślusarki drzwiowej p.poż. w budynku przy ul. gen. H. Dąbrowskiego 45 w Chorzowie.
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Chorzowie
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Oddział w Chorzowie
ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45
41-500 Chorzów -
Województwo
śląskie
-
Numer postępowania
060000/271/13/2017-ADG
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem:
45000000-7 roboty budowlane -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. ZUS Oddział w Chorzowie ul. gen. H.Dąbrowskiego 45, 41-500 CHORZÓW, piętro III, sekretariat - pokój 328
-
Termin składania ofert
29 listopada 2017 11:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Nie dotyczy
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy
-
Dodatkowe informacje
1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29 listopada 2017 r. w siedzibie Zamawiającego w Chorzowie przy ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45, piętro III, pokój 325, o godzinie 11:30.
2. W przypadku wniesienia odwołania, odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie, ul. gen. H. Dąbrowskiego 45, 41-500 CHORZÓW, wyłącznie na numer fax-u (32) 34-90-580, wyłącznie na adres e-mail: chorzow-sekretariat@zus.pl
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia01 grudnia 2017 13:30
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia07 grudnia 2017 11:10
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia14 grudnia 2017 15:10
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania