Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
25 kwietnia 2018 09:17
-
Kategoria zakupowa
Usługi sprzątania, wywozu nieczystości stałych w tym ścieków
-
Tytuł postępowania
Sprzątanie obiektów Centrali ZUS oraz pielęgnacja terenów zieleni
-
Nazwa zamawiającego
Departament Zamówień Publicznych
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
ul. Szamocka 3, 5
01-748 Warszawa -
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
TZ/271/10/18
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
- 90000000 -7 - usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
- 90911200 – 8 – usługi sprzątania budynków
- 90919200 – 4 – usługi sprzątania biur
- 90610000 – 6 – usługi sprzątania i zamiatania ulic
- 90620000 – 9 – usługi odśnieżania
- 90630000 – 2 – usługi usuwania oblodzeń
- 90911300 – 9 – usługi czyszczenia okien
- 90921000 – 9 – usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
- 77314100 – 5 – usługi w zakresie trawników -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Oferty winny być składane od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 16:00, na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa. Osoba składająca ww. dokumentację zgłasza swoje przybycie w Informacji (parter wejście główne). Pracownik DZP odbierze dokumenty w Informacji potwierdzając termin jej złożenia.
-
Termin składania ofert
8 maja 2018 09:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1pkt. 6 ustawy Pzp. Zakres zamówienia uzupełniającego obejmuje wykonanie wszystkich lub niektórych usług będących przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone na warunkach określonych w umowie podstawowej.
Maksymalna wartość zamówienia uzupełniającego wynosi:
dla części A - (z podatkiem VAT) - 585 773,80 zł;
dla części B - (z podatkiem VAT) - 41 475,65 zł. -
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
-
Dodatkowe informacje
nie dotyczy
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia07 maja 2018 15:32
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Treść zmiany
termin składania ofert upływa 15 maja 2018 r. o godz. 9:00.
-
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
15 maja 2018 09:00
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia07 maja 2018 15:30
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia10 maja 2018 16:08
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Treść zmiany
termin składania ofert upływa 17 maja 2018 r. o godz. 9.00
-
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
17 maja 2018 09:00
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia10 maja 2018 16:09
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia17 maja 2018 15:59
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia05 czerwca 2018 15:34
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia18 czerwca 2018 15:54
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia05 lipca 2018 10:52
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Dorota Ochnik
dorota.ochnik@zus.pl
22 6671723 -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia27 lipca 2018 15:37
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia10 września 2018 16:50
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Dorota Ochnik
22 6671723
dorota.ochnik@zus.pl -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia05 października 2018 10:48
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Dorota Ochnik
dorota.ochnik@zus.pl
22 6671723 -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia