Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
26 kwietnia 2018 10:42
-
Kategoria zakupowa
Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania
-
Tytuł postępowania
Wymiana okien oraz malowanie wewnętrzne i wymiana wykładzin w Inspektoracie ZUS w Ostrowcu Świętokrzyskim przy ul. Rosłońskiego 4
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Kielcach
-
Adres zamawiającego
ul. Piotrkowska 27
25-510 Kielce -
Województwo
świętokrzyskie
-
Numer postępowania
150000/271/ZP - 5/2018
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej;
45442100-8 Roboty malarskie;
45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe. -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
1. Osobiście lub poprzez posłańca od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:30 do 15:00, na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, ul. Kolberga 2a, 25-520 Kielce. Osoba składająca ww. dokumentację zgłasza swoje przybycie w Informacji Ogólnej – Dziennik Podawczy w budynku przy ul. Kolberga 2a w Kielcach (parter – wejście główne).
2. Za pośrednictwem operatora pocztowego na adres Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Kielcach ul. Piotrkowska 27, 25-510 Kielce. -
Termin składania ofert
15 maja 2018 10:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Nie dotyczy
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy
-
Dodatkowe informacje
Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami w sprawach proceduralnych są:
Agnieszka Bujnowska, stanowisko służbowe: Główny Specjalista
tel. (0 41) 33 56 748, e-mail: zap_kielce@zus.pl
Paweł Orliński, stanowisko służbowe: Starszy Specjalista
tel. (0 41) 367-74-23, e-mail: zap_kielce@zus.pl
Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia jest:
Marcin Adamczyk, stanowisko służbowe: Kierownik Referatu Nieruchomości
tel. (0 41) 33 56 807 , e-mail: marcin.adamczyk@zus.pl
godziny pracy: 7.30 – 15.00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu upływu terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Kielcach przy ul. Kolberga 2a, piętro III, Sala narad przy sekretariacie - pok. 301, o godzinie 11.00.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia15 maja 2018 14:51
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania