Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o zamówieniu o wartosci od 1000 euro do 30000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 15.02.2021 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    29 listopada 2017  12:00

  • Kategoria zakupowa

    Dostawy artykułów biurowych i wyposażenia biurowego

  • Tytuł postępowania

    Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie i podległych jednostek organizacyjnych.

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Częstochowie

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    Oddział w Częstochowie
    ul. Dąbrowskiego 43/45
    42-218 Częstochowa

  • Województwo

    śląskie

  • Numer postępowania

    8000201824

  • Treść zapytania publicznego/ofertowego

  • Dodatkowe informacje

    1. Ofertę należy złożyć w języku polskim:
    1) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres malgorzata.bejm@zus.pl,
    lub
    2) dostarczyć osobiście na adres: ul. Dąbrowskiego 43/45, 42-218 Częstochowa pok. Nr 1
    w budynku E
    - do 7 grudnia 2017 r. do godz. 10:00.
    2. Ze strony Zamawiającego osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami w sprawie niniejszego Postępowania są:
    1) w zakresie procedury:
    - Małgorzata Bejm - tel. 34 368-94-23, e-mail: malgorzata.bejm@zus.pl,
    2) w zakresie przedmiotu zamówienia:
    - Teresa Podsiedlik – tel. 34 368-94-21, e-mail: teresa.podsiedlik@zus.pl,
    - Ewa Radecka – tel. 34 368-94-21, e-mail: ewa.radecka01@zus.pl.
    Godziny kontaktu z Wykonawcami 8:00 – 15:00 (pn.- pt.).

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    11 grudnia 2017  13:18