Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o zamówieniu o wartosci od 1000 euro do 30000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 15.02.2021 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
29 listopada 2017 12:00
-
Kategoria zakupowa
Dostawy artykułów biurowych i wyposażenia biurowego
-
Tytuł postępowania
Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie i podległych jednostek organizacyjnych.
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Częstochowie
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Oddział w Częstochowie
ul. Dąbrowskiego 43/45
42-218 Częstochowa -
Województwo
śląskie
-
Numer postępowania
8000201824
-
Treść zapytania publicznego/ofertowego
-
Dodatkowe informacje
1. Ofertę należy złożyć w języku polskim:
1) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres malgorzata.bejm@zus.pl,
lub
2) dostarczyć osobiście na adres: ul. Dąbrowskiego 43/45, 42-218 Częstochowa pok. Nr 1
w budynku E
- do 7 grudnia 2017 r. do godz. 10:00.
2. Ze strony Zamawiającego osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami w sprawie niniejszego Postępowania są:
1) w zakresie procedury:
- Małgorzata Bejm - tel. 34 368-94-23, e-mail: malgorzata.bejm@zus.pl,
2) w zakresie przedmiotu zamówienia:
- Teresa Podsiedlik – tel. 34 368-94-21, e-mail: teresa.podsiedlik@zus.pl,
- Ewa Radecka – tel. 34 368-94-21, e-mail: ewa.radecka01@zus.pl.
Godziny kontaktu z Wykonawcami 8:00 – 15:00 (pn.- pt.).
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia11 grudnia 2017 13:18
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania