Zamówienia publiczne
W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:
- od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje
będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi
powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz.
10:44
Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Ogłoszenie o zamówieniu o wartosci od 1000 euro do 30000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 15.02.2021 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
8 sierpnia 2018 11:45
-
Kategoria zakupowa
Usługi inne
-
Tytuł postępowania
Naprawa drzwi automatycznych w II Oddziale ZUS w Poznaniu, Inspektoracie: w Koninie, Środzie Wielkopolskiej, Gnieźnie i Biurze Terenowym w Słupcy.
-
Nazwa zamawiającego
ZUS II Oddział w Poznaniu
-
Adres zamawiającego
ul. Starołęcka 31
61-361 Poznań
tel. 61 874 54 00
fax. 61 877 28 50 -
Województwo
wielkopolskie
-
Numer postępowania
540000/273/17/2018-ZAP
-
Treść zapytania publicznego/ofertowego
-
Dodatkowe informacje
Agnieszka Wiśniewska
II Oddział ZUS w Poznaniu
tel.: +48 61 874 53 00
fax.: + 48 61 877 28 50
e-mail: agnieszka.wisniewska08@zus.pl
Godziny kontaktu z Wykonawcami 8:00 - 14:00 (pn.-pt.)
Termin składania ofert: 22-08-2018 r. do godziny 11:00
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia23 sierpnia 2018 08:30
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania