Zamówienia publiczne
W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:
- od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje
będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi
powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz.
10:44
Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na uslugi spoleczne i inne szczególne uslugi o wartosci równej lub przekraczajacej wyrazona w zlotych równowartosc kwoty 750 000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
25 kwietnia 2018 12:50
-
Kategoria zakupowa
Usługi ochrony
-
Tytuł postępowania
Całodobowa ochrona osób i mienia w obiektach II Oddziału ZUS w Warszawie
-
Nazwa zamawiającego
ZUS II Oddział w Warszawie
-
Adres zamawiającego
ul. Podskarbińska 25
03-829 Warszawa -
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
450000/271/4/2018-ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
79.71.00.00-4 Usługi ochroniarskie
79.71.10.00-1 Usługi nadzoru przy użyciu alarmu -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia lub inny dokument określający warunki zamówienia
-
Dodatkowe informacje
Osoba upoważniona do kontaktów:
Adam Konopko
Główny Specjalista, Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych
T: +48 22 590 28 13
E: ZAP_Warszawa@zus.pl
Wyjaśnienia i modyfikacje SIWZ
-
Data publikacji ogłoszenia04 maja 2018 09:33
-
Wyjaśnienia lub modyfikacje SIWZ
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia11 maja 2018 15:43
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia17 lipca 2018 15:02
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia26 września 2018 12:07
-
Nazwa albo imię i nazwisko podmiotu, z którym zamawiający zawarł umowę w sprawie zamówienia publicznego
1. Konsorcjum firm, któremu udzielono zamówienia:
Konsalnet Ochrona Sp. z o.o.
ul. Jana Kazimierza 55
01-267 Warszawa
Konsalnet Security Sp. z o.o.
ul. Jana Kazimierza 55
01-267 Warszawa
Cena oferty brutto: 6 828 432,10 zł.
2. Data udzielenia zamówienia: 30.07.2018 r.