Zamówienia publiczne
W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:
- od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje
będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi
powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz.
10:44
Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
30 sierpnia 2017 10:28
-
Kategoria zakupowa
Usługi inne
-
Tytuł postępowania
Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Termomodernizacja budynku I/ZUS Warszawa Praga- Północ” wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w II Oddziale ZUS w Warszawie.
-
Nazwa zamawiającego
ZUS III Oddział w Warszawie
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
III Oddział w Warszawie
00-701 Warszawa, ul. Czerniakowska 16 -
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
550000/271/13/2017-CZP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
•71.00.00.00-8 – usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne,
•71.24.20.00-6 – przygotowanie przedsięwzięcia i projektu i oszacowanie kosztów,
•71.24.80.00-8 – nadzór nad projektem i dokumentacją. -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
III Oddział w Warszawie
00-701 Warszawa, ul. Czerniakowska 16
Centrum Zamówień Publicznych, pok. 108 -
Termin składania ofert
8 września 2017 10:30
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt.6 i 7 ustawy Pzp.
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia06 września 2017 08:36
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia06 września 2017 11:54
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Treść zmiany
13 września 2017 r. godzina 10:30
-
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
13 września 2017 10:30
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia12 września 2017 09:34
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia14 września 2017 08:13
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia04 stycznia 2018 10:03
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia17 stycznia 2018 09:33
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcą:
Adam Konopko - tel. 22 890 43 92 -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia