Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
3 listopada 2017 15:10
-
Kategoria zakupowa
Dostawy artykułów biurowych i wyposażenia biurowego
-
Tytuł postępowania
Dostawa materiałów biurowych dla I Oddziału ZUS w Łodzi
-
Nazwa zamawiającego
ODDZIAŁ II W ŁODZI
-
Adres zamawiającego
ul. Kilińskiego 7/11, 98-220 Zduńska Wola
-
Województwo
łódzkie
-
Numer postępowania
530000/271/11/2017/CZP-Ł2
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Główny kod CPV - 30190000-7
Dodatkowe kody CPV - 22800000-8, 22900000-9, 24910000-6, 30141000-9, 30191000-4, 30192000-1, 30193000-8, 30195000-2, 30197000-6, 30199000-0, 31630000-1, 37820000-2, 39241000-3, 39292500-0, 39541130-6, 44174000-0 -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Łodzi, ul. Kilińskiego 7/11, 98-220 Zduńska Wola, pokój 235
-
Termin składania ofert
15 listopada 2017 10:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
nie dotyczy
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
-
Dodatkowe informacje
Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów Ustawy, przysługują środki ochrony prawnej, o których mowa w Dziale VI ustawa z 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579)– Środki ochrony prawnej.
Przetarg nieograniczony - Publikacja SIWZ
-
Data publikacji ogłoszenia03 listopada 2017 15:15
-
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia09 listopada 2017 12:43
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia10 listopada 2017 14:48
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia15 listopada 2017 14:53
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia29 listopada 2017 11:10
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia12 grudnia 2017 14:10
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Dominik Borkowski - Dominik.Borkowski@zus.pl, tel. 43 8245656 wew.324 lub 43 8234041 wew.324
-
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia