Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    3 listopada 2017  15:10

  • Kategoria zakupowa

    Dostawy artykułów biurowych i wyposażenia biurowego

  • Tytuł postępowania

    Dostawa materiałów biurowych dla I Oddziału ZUS w Łodzi

  • Nazwa zamawiającego

    ODDZIAŁ II W ŁODZI

  • Adres zamawiającego

    ul. Kilińskiego 7/11, 98-220 Zduńska Wola

  • Województwo

    łódzkie

  • Numer postępowania

    530000/271/11/2017/CZP-Ł2

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    Główny kod CPV - 30190000-7
    Dodatkowe kody CPV - 22800000-8, 22900000-9, 24910000-6, 30141000-9, 30191000-4, 30192000-1, 30193000-8, 30195000-2, 30197000-6, 30199000-0, 31630000-1, 37820000-2, 39241000-3, 39292500-0, 39541130-6, 44174000-0

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Łodzi, ul. Kilińskiego 7/11, 98-220 Zduńska Wola, pokój 235

  • Termin składania ofert

    15 listopada 2017  10:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    nie dotyczy

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    nie dotyczy

  • Dodatkowe informacje

    Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów Ustawy, przysługują środki ochrony prawnej, o których mowa w Dziale VI ustawa z 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579)– Środki ochrony prawnej.

Przetarg nieograniczony - Publikacja SIWZ

  • Data publikacji ogłoszenia
    03 listopada 2017  15:15

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    09 listopada 2017  12:43

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    10 listopada 2017  14:48

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    15 listopada 2017  14:53

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    29 listopada 2017  11:10

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    12 grudnia 2017  14:10