Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
6 listopada 2017 11:32
-
Kategoria zakupowa
Usługi sprzątania, wywozu nieczystości stałych w tym ścieków
-
Tytuł postępowania
Wywóz odpadów komunalnych z obiektów Oddziału ZUS w Szczecinie przy ul. J. Matejki 22 i przy ul. A. Citroena 2 oraz Inspektoratów ZUS: w Świnoujściu, Stargardzie i Pyrzycach
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Szczecinie
-
Adres zamawiającego
u. Jana Matejki 22
70-530 Szczecin -
Województwo
zachodniopomorskie
-
Numer postępowania
271/PN/U/ 19/CZP/2017
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
90511000-2 Usługi wywozu odpadów
-
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Szczecinie, ul. Jana Matejki 22, piętro III, pok. 230
-
Termin składania ofert
17 listopada 2017 10:30
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
nie dotyczy
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
-
Dodatkowe informacje
Otwarcie ofert nastąpi w dniu upływu terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Szczecinie, ul. Jana Matejki 22, piętro II, sala 115, w dniu 17.11.2017 r. o godzinie 11:00
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia22 listopada 2017 07:04
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia24 listopada 2017 12:50
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania