Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    14 listopada 2017  15:50

  • Kategoria zakupowa

    Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania

  • Tytuł postępowania

    Wykonanie remontu stolarki i ślusarki drzwiowej p.poż. w budynku przy ul. gen. H. Dąbrowskiego 45 w Chorzowie.

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Chorzowie

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    Oddział w Chorzowie
    ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45
    41-500 Chorzów

  • Województwo

    śląskie

  • Numer postępowania

    060000/271/13/2017-ADG

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem:
    45000000-7 roboty budowlane

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. ZUS Oddział w Chorzowie ul. gen. H.Dąbrowskiego 45, 41-500 CHORZÓW, piętro III, sekretariat - pokój 328

  • Termin składania ofert

    29 listopada 2017  11:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Nie dotyczy

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Nie dotyczy

  • Dodatkowe informacje

    1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29 listopada 2017 r. w siedzibie Zamawiającego w Chorzowie przy ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45, piętro III, pokój 325, o godzinie 11:30.

    2. W przypadku wniesienia odwołania, odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie, ul. gen. H. Dąbrowskiego 45, 41-500 CHORZÓW, wyłącznie na numer fax-u (32) 34-90-580, wyłącznie na adres e-mail: chorzow-sekretariat@zus.pl

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    01 grudnia 2017  13:30

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    07 grudnia 2017  11:10

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    14 grudnia 2017  15:10