Zamówienia publiczne
W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:
- od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje
będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi
powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz.
10:44
Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
30 kwietnia 2018 13:13
-
Kategoria zakupowa
Dostawy inne
-
Tytuł postępowania
Zakup i montaż urządzeń telewizji dozorowej (CCTV) w budynkach BT/ZUS w Zakopanem i I/ZUS w Limanowej.
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Nowym Sączu
-
Adres zamawiającego
ul. Sienkiewicza 77, 33-300 Nowy Sącz
-
Województwo
małopolskie
-
Numer postępowania
220000/271/9/2018-ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Oddział w Nowym Sączu
ul. Sienkiewicza 77
33-300 Nowy Sącz
Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych -
Termin składania ofert
24 maja 2018 11:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
nie dotyczy
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
-
Dodatkowe informacje
nie dotyczy
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia16 maja 2018 06:55
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia18 maja 2018 13:53
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia18 maja 2018 13:58
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Szczegóły zmiany
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia25 maja 2018 07:34
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia29 maja 2018 12:41
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia19 czerwca 2018 12:43
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia06 lipca 2018 07:14
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Iwona Paluch
18 4498370
iwona.paluch@zus.pl -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia