Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
2 maja 2018 13:10
-
Kategoria zakupowa
Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania
-
Tytuł postępowania
Malowanie pomieszczeń i korytarzy z wymianą części posadzek w I/ZUS w Świdnicy.
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Wałbrzychu
-
Adres zamawiającego
Oddział ZUS w Wałbrzychu
ul. Kasztanowa 1
58-390 Wałbrzych -
Województwo
dolnośląskie
-
Numer postępowania
430000/271/8/2018-ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
45111300-1 Roboty rozbiórkowe,
45410000-4 Tynkowanie
45431000-7 Kładzenie płytek
45442100-8 Roboty malarskie -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu
Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, pok. 230
ul. Kasztanowa 1
58-390 Wałbrzych -
Termin składania ofert
24 maja 2018 10:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp.
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje udzielenie dynamicznego systemu zamówień.
-
Dodatkowe informacje
Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę winny być kierowane pisemnie na adres:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu
Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, pok. 230
ul. Kasztanowa 1
58-390 Wałbrzych
drogą elektroniczną na adres e-mail: krzysztof.marciniak@zus.pl lub marta.onak@zus.pl lub faksem na nr: 74 64-97-112.
Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:
w sprawach przedmiotu zamówienia:
- Dariusz Pawiłowski tel. 74 64-97-225
- Tomasz Bieniasiewicz tel. 74 64-97-226
od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 – 15.00,
w sprawach dotyczących procedury oraz specyfikacji istotnych warunków
zamówienia:
- Krzysztof Marciniak, tel. 74 64-97-175,
- Marta Onak, tel. 74 64-97-105,
od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 – 15.00.
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia24 maja 2018 11:36
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia17 lipca 2018 09:52
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania