Zamówienia publiczne
W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:
- od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje
będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi
powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz.
10:44
Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
3 grudnia 2018 09:33
-
Kategoria zakupowa
Usługi IT i telekomunikacyjne
-
Tytuł postępowania
Serwis pogwarancyjny sprzętu drukującego wraz z wymianą części zamiennych oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych, zainstalowanego w Oddziałach ZUS wchodzących w skład Regionu IX (Gorzów Wlkp., Szczecin, Zielona Góra oraz w podległych im jednostkach organizacyjnych).
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Gorzowie Wielkopolskim
-
Adres zamawiającego
66-400 Gorzów Wlkp., ul. Sikorskiego 42
tel. 95-7395254, e-mail: przetargi.gorzow@zus.pl, strona internetowa: www.zus.pl. -
Województwo
lubuskie
-
Numer postępowania
110000/271/6/2018- ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
50323200-7 Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych
-
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany lub wycofania oferty, dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu:
ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal ,
miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, -
Termin składania ofert
4 stycznia 2019 11:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
-
Dodatkowe informacje
Identyfikator postępowania: 2482261c-21f8-44d1-b7a4-723f97ea510c
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia07 stycznia 2019 08:21
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia23 stycznia 2019 15:18
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia27 lutego 2019 10:11
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Beata Musińska, email:beata.musinska@zus.pl, tel. 957395254
-
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia