Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
20 marca 2020 14:38
-
Kategoria zakupowa
Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania
-
Tytuł postępowania
Wykonanie robót budowlanych w budynku Inspektoratu ZUS w Kutnie w zakresie rozbudowy systemu SSWiN, wymiany drzwi ewakuacyjnych i wymiany drzwi garażowych (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych – trzy części).
-
Nazwa zamawiającego
ZUS I Oddział w Łodzi
-
Adres zamawiającego
90-431 Łódź
ul. Zamenhofa 2 -
Województwo
łódzkie
-
Numer postępowania
210000/271/2/2020-ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Główny kod:
45.00.00.00-7
Dodatkowe kody:
Część I:
45.31.51.00-9
45.31.43.00-4
45.31.56.00-4
45.31.20.00-7
45.31.62.00-7
32.50.00.00-8
72.26.50.00-0
Część II i III:
45.42.11.31-1 -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
ZUS I Oddział w Łodzi
ul. Zamenhofa 2, 90-431 Łódź -
Termin składania ofert
17 kwietnia 2020 09:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 uPzp.
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
-
Dodatkowe informacje
Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:
Pani Ewa Adamczyk, tel. 42 638 29 65
Pani Anna Jerzak, tel. 42 638 24 31
adres e-mail: Zamowienia_Lodz1@zus.pl
faks 42 637 52 91
Miejsce i termin otwarcia ofert:
ZUS I Oddział w Łodzi
ul. Zamenhofa 2, 90-431 Łódź, piętro XI, pok. 1112B
dnia 17.04.2020 r. o godz. 13:30.
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia15 kwietnia 2020 13:14
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Treść zmiany
Było:
17.04.2020 r. do godz. 9.00.
Jest:
20.04.2020 r. do godz. 9:00 -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
20 kwietnia 2020 09:00
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia15 kwietnia 2020 13:17
-
Zmiana dotyczy
Dodatkowe informacje
-
Treść zmiany
Było:
Miejsce i termin otwarcia ofert:
ZUS I Oddział w Łodzi
ul. Zamenhofa 2, 90-431 Łódź, piętro XI, pok. 1112B
dnia 17.04.2020 r. godz. 13:30
Jest:
Miejsce i termin otwarcia ofert:
ZUS I Oddział w Łodzi
ul. Zamenhofa 2, 90-431 Łódź, piętro XI, pok. 1112B
dnia 20.04.2020 r. godz. 13:30. -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
20 kwietnia 2020 09:00
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia22 kwietnia 2020 10:42
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia12 maja 2020 08:10
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia26 maja 2020 10:17
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania