Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    20 marca 2020  14:38

  • Kategoria zakupowa

    Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania

  • Tytuł postępowania

    Wykonanie robót budowlanych w budynku Inspektoratu ZUS w Kutnie w zakresie rozbudowy systemu SSWiN, wymiany drzwi ewakuacyjnych i wymiany drzwi garażowych (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych – trzy części).

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS I Oddział w Łodzi

  • Adres zamawiającego

    90-431 Łódź
    ul. Zamenhofa 2

  • Województwo

    łódzkie

  • Numer postępowania

    210000/271/2/2020-ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    Główny kod:
    45.00.00.00-7
    Dodatkowe kody:
    Część I:
    45.31.51.00-9
    45.31.43.00-4
    45.31.56.00-4
    45.31.20.00-7
    45.31.62.00-7
    32.50.00.00-8
    72.26.50.00-0
    Część II i III:
    45.42.11.31-1

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    ZUS I Oddział w Łodzi
    ul. Zamenhofa 2, 90-431 Łódź

  • Termin składania ofert

    17 kwietnia 2020  09:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Zamawiający nie przewiduje zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 uPzp.

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

  • Dodatkowe informacje

    Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:
    Pani Ewa Adamczyk, tel. 42 638 29 65
    Pani Anna Jerzak, tel. 42 638 24 31
    adres e-mail: Zamowienia_Lodz1@zus.pl
    faks 42 637 52 91
    Miejsce i termin otwarcia ofert:
    ZUS I Oddział w Łodzi
    ul. Zamenhofa 2, 90-431 Łódź, piętro XI, pok. 1112B
    dnia 17.04.2020 r. o godz. 13:30.

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    15 kwietnia 2020  13:14

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    15 kwietnia 2020  13:17
  • Zmiana dotyczy

    Dodatkowe informacje

  • Treść zmiany

    Było:
    Miejsce i termin otwarcia ofert:
    ZUS I Oddział w Łodzi
    ul. Zamenhofa 2, 90-431 Łódź, piętro XI, pok. 1112B
    dnia 17.04.2020 r. godz. 13:30

    Jest:
    Miejsce i termin otwarcia ofert:
    ZUS I Oddział w Łodzi
    ul. Zamenhofa 2, 90-431 Łódź, piętro XI, pok. 1112B
    dnia 20.04.2020 r. godz. 13:30.

  • Szczegóły zmiany

  • Termin składania ofert

    20 kwietnia 2020  09:00

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    22 kwietnia 2020  10:42

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    12 maja 2020  08:10

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    26 maja 2020  10:17