Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    20 marca 2020  14:49

  • Kategoria zakupowa

    Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania

  • Tytuł postępowania

    Montaż drzwi automatycznych w budynkach Inspektoratów Augustów, Siemiatycze i Suwałki Oddziału ZUS w Białymstoku

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Białymstoku

  • Adres zamawiającego

    ul. Młynowa 29
    15-404 Białystok

  • Województwo

    podlaskie

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    45421100-5 instalowanie drzwi, okien i podobnych elementów
    45442100-8 roboty malarskie
    45331000-6 instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
    45312100-8 instalowanie przeciwpożarowych systemów pożarowych.

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Sekretariat dyrektora ZUS Oddział w Białymstoku, ul. Młynowa 29, 15-404 Białystok, bud. B, II piętro, pok. 201

  • Termin składania ofert

    17 kwietnia 2020  11:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7.

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemy zakupów.

  • Dodatkowe informacje


    1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17 kwietnia 2020 r., w budynku B przy ul. Młynowej 29 w Białymstoku, II piętro, pok. 214 o godzinie 11:15;
    2. Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do kontaktu są: Andrzej Wiśniewski, Tomasz Łukaszuk tel. 85 74 86 748; Piotr Żarów tel. 85 74 86 846
    3. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w BZP: 525554-N-2020 z dnia 2020-03-20 r.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    10 kwietnia 2020  10:38