Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o zamówieniu o wartosci od 1000 euro do 30000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 15.02.2021 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    9 lipca 2018  09:13

  • Kategoria zakupowa

    Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania

  • Tytuł postępowania

    Remont dachu w Inspektoracie ZUS w Świebodzinie ul. Sikorskiego 42
    Kody CPV:
    CPV 45000000 7 Roboty budowlane
    CPV 45261910 6 Naprawa dachów
    CPV 45261210 9 Wykonanie pokryć dachowych
    CPV 45261000 4 Roboty w zakresie wykonania rynien, rur spustowych, obróbki
    CPV 45312310 3 Ochrona odgromowa
    CPV 45431000 7 Kładzenie płytek

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Zielonej Górze

  • Adres zamawiającego

    ZUS Oddział w Zielonej Górze , z siedzibą w Zielonej Górze
    przy ul. Kupieckiej 65, 65-426 Zielona Góra

  • Województwo

    lubuskie

  • Numer postępowania

    510000/273/08/2018-ZAP

  • Treść zapytania publicznego/ofertowego

  • Dodatkowe informacje

    Ze strony Zamawiającego osobami uprawnionymi do kontaktu w sprawie niniejszego postępowania są:
    - W zakresie formalnym:
    Inspektor Anna Szlachetka, Inspektor Joanna Bohuszko
    Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych
    T: +48 68 329-42-52, 68 329-43-21
    E: anna.szlachetka@zus.pl, joanna.bohuszko@zus.pl
    Godziny kontaktu z Wykonawcami 7.00 - 14:00 (pn.- pt.) - W zakresie przedmiotu zamówienia:
    -pracownicy Referatu Nieruchomości , Wydział Administracyjno-Gospodarczy
    T: +48 68 455 90 35, 68 455 90 36
    Godziny kontaktu - 8.00 - 14:00 (pn.- pt.)

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    26 lipca 2018  12:38