Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o zamówieniu o wartosci od 1000 euro do 30000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 15.02.2021 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    14 września 2018  11:49

  • Kategoria zakupowa

    Dostawy sprzętu IT i materiałów eksploatacyjnych IT

  • Tytuł postępowania

    Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz akcesoriów komputerowych do Oddziałów ZUS obsługiwanych przez Centrum Serwisu Informatycznego – Region IX

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Gorzowie Wielkopolskim

  • Adres zamawiającego

    ul. Sikorskiego 42, 66-400 Gorzów Wlkp., tel. 95 7395254, fax 95 7395454

  • Województwo

    lubuskie

  • Numer postępowania

    110000/273/21/2018-ZAP

  • Treść zapytania publicznego/ofertowego

  • Dodatkowe informacje

    Termin składania ofert: do dnia 24.09.2018r. do godz. 12:00

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    05 października 2018  15:28