Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na uslugi spoleczne i inne szczególne uslugi o wartosci ponizej wyrazonej w zlotych równowartosci kwoty 750 000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
24 stycznia 2019 07:36
-
Kategoria zakupowa
Usługi ochrony
-
Tytuł postępowania
Świadczenie usługi ochrony fizycznej oraz dozór budynków Oddziału ZUS w Pile przy wykorzystaniu monitoringu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Pile
-
Adres zamawiającego
ul. Dr. Drygasa 7, 64-920 Piła
-
Województwo
wielkopolskie
-
Numer postępowania
270000/271/25/2018-ZAP-8000241426
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
79710000-4 Usługi ochroniarskie,
79711000-1 Usługi nadzoru przy użyciu alarmu. -
Opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wielkości lub zakresu oraz terminu realizacji zamówienia (syntetycznie)
Przedmiotem zamówienia jest:
a) ochrona fizyczna budynków oraz posesji Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Pile,
w tym przebywających w budynkach pracowników i osób trzecich w systemie bezpośredniej ochrony fizycznej;
b) dozór budynków przy wykorzystaniu monitoringu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych;
c) interwencje grup interwencyjnych – z wyłączeniem budynku Inspektoratu w Czarnkowie;
zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do Ogłoszenia
o zamówieniu.
Usługa realizowana będzie w budynkach:
- A i B Oddziału w Pile przy ul. Dr. Drygasa 7;
- Inspektoratu w Chodzieży przy ul. Mostowej 2;
- Inspektoratu w Czarnkowie przy ul. Kościuszki 87,
(wraz z wynajmowanymi pomieszczeniami - przyległymi do budynku);
- Inspektoratu w Wągrowcu przy ul. Przemysłowa 11;
- Inspektoratu w Złotowie przy Al. Piasta 37. -
Kryteria oceny ofert
Cena oferty - 100 %
-
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia lub inny dokument określający warunki zamówienia
-
Miejsce składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Oferty należy składać w siedzibie Oddziału ZUS w Pile, ul. Dr. Drygasa 7, budynek A, pokój 318.
-
Termin składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
11 lutego 2019 11:00
-
Dodatkowe informacje
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Oddziału ZUS w Pile, ul. Dr. Drygasa 7, budynek A – sala 301, w dniu 11 lutego 2019 r. o godz. 11:15.
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia25 stycznia 2019 11:23
-
Szczegóły zmiany
Wyjaśnienia i modyfikacje SIWZ
-
Data publikacji ogłoszenia31 stycznia 2019 10:24
-
Wyjaśnienia lub modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia i modyfikacje SIWZ
-
Data publikacji ogłoszenia01 lutego 2019 12:29
-
Wyjaśnienia lub modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia i modyfikacje SIWZ
-
Data publikacji ogłoszenia05 lutego 2019 10:10
-
Wyjaśnienia lub modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia i modyfikacje SIWZ
-
Data publikacji ogłoszenia07 lutego 2019 13:04
-
Wyjaśnienia lub modyfikacje SIWZ
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia11 lutego 2019 13:17
-
Szczegóły zmiany
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia19 lutego 2019 07:35
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia28 lutego 2019 07:10
-
Nazwa albo imię i nazwisko podmiotu, z którym zamawiający zawarł umowę w sprawie zamówienia publicznego
Umowa zawarta została z Wykonawcą:
Agencja Ochrony Osób i Mienia „LION” Grzegorz Jerzyk
ul. Brzechwy 43, 63-100 Śrem