Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na uslugi spoleczne i inne szczególne uslugi o wartosci równej lub przekraczajacej wyrazona w zlotych równowartosc kwoty 750 000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    15 września 2018  12:00

  • Kategoria zakupowa

    Usługi ochrony

  • Tytuł postępowania

    Wykonanie usługi w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim.

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Ostrowie Wielkopolskim

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    Oddział w Ostrowie Wielkopolskim
    ul. Wysocka 1b
    63-400 Ostrów Wielkopolski

  • Województwo

    wielkopolskie

  • Numer postępowania

    260000/271/11/2018-ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    79710000-4 - usługi ochroniarskie,
    79711000-1 - usługi nadzoru przy użyciu alarmu.

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia lub inny dokument określający warunki zamówienia

  • Dodatkowe informacje

    Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są:
    1. Marta Generowicz-Filipczak (tel. +48 627357186),
    2. Wojciech Koźmiński (tel. +48 627357286).

Wyjaśnienia i modyfikacje SIWZ

  • Data publikacji ogłoszenia
    26 września 2018  11:00

Wyjaśnienia i modyfikacje SIWZ

  • Data publikacji ogłoszenia
    26 września 2018  11:10

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    19 października 2018  14:50

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    07 grudnia 2018  09:00

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    09 stycznia 2019  10:30
  • Nazwa albo imię i nazwisko podmiotu, z którym zamawiający zawarł umowę w sprawie zamówienia publicznego

    Umowa, której przedmiot stanowi wykonanie usługi w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim, została zawarta w dniu 21 grudnia 2018r. z następującymi wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia (konsorcjum):
    1. lider konsorcjum:
    MM SERVICE SECURITY Sp. z o.o.
    ul. 3-go Maja 64/66
    93-408 Łódź,
    2. konsorcjant:
    MAXUS Sp. z o.o.
    ul. 3-go Maja 64/66
    93-408 Łódź,
    3. konsorcjant:
    MM SERVICE MONITORING Sp. z o.o.
    ul. Trybunalska 21
    95-080 Kruszów.

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    10 stycznia 2019  12:30