Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    17 kwietnia 2018  15:22

  • Kategoria zakupowa

    Usługi inne

  • Tytuł postępowania

    Wykonanie dokumentacji projektowej na Modernizację budynku i SOK-u w Inspektoracie ZUS w Obornikach

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS II Oddział w Poznaniu

  • Adres zamawiającego

    ZUS II Oddział w Poznaniu
    ul. Starołęcka 31
    61-361 Poznań

  • Województwo

    wielkopolskie

  • Numer postępowania

    540000/271/05/2018-ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    - 71.00.00.00-8 – usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne,
    - 71.24.20.00-6 – przygotowanie przedsięwzięcia i projektu i oszacowanie kosztów,
    - 71.24.80.00-8 – nadzór nad projektem i dokumentacją,

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    II Oddział w Poznaniu
    ul. Starołęcka 31
    61-361 Poznań
    budynek A, piętro I, pok. 102 - sekretariat

  • Termin składania ofert

    27 kwietnia 2018  11:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp.

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

  • Dodatkowe informacje

    Osobą uprawniona przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
    Marek Żurek
    tel. 61 874 53 00
    e-mail: marek.zurek@zus.pl

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    24 kwietnia 2018  14:33

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    24 kwietnia 2018  14:39

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    26 kwietnia 2018  15:03

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    26 kwietnia 2018  15:10

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    07 maja 2018  15:40

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    10 maja 2018  14:26

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    04 czerwca 2018  11:50

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    12 czerwca 2018  14:23