Zamówienia publiczne
W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:
- od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje
będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi
powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz.
10:44
Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
19 kwietnia 2018 07:51
-
Kategoria zakupowa
Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania
-
Tytuł postępowania
Wykonanie modernizacji instalacji elektrycznej w budynku Inspektoratu ZUS w Wągrowcu
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Pile
-
Adres zamawiającego
ul. Dr. Drygasa 7, 64 - 920 Piła
-
Województwo
wielkopolskie
-
Numer postępowania
270000/271/4/2018-ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
45311200-2 Roboty z zakresie instalacji elektrycznych
45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
siedziba Oddziału ZUS w Pile, ul. Dr. Drygasa 7, budynek A, pokój 318 – w terminie do dnia 10 maja 2018 r. do godz. 12:00.
-
Termin składania ofert
10 maja 2018 12:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp.
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
-
Dodatkowe informacje
Pracownicy uprawnieni do kontaktu z Wykonawcami:
W zakresie przedmiotu zamówienia:
Jerzy Surdykowski tel. 67-2105840, 502-009-308
Andrzej Zadrożny tel. 67-2105834, 502-009-492
– Wydział Administracyjno – Gospodarczy, budynek A, pok. 306,
Sprawy proceduralne:
Andrzej Pyrcz – Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, budynek A, pok. 307, tel. 67–2105885
- nr fax 67–2122238
e-mail: zamowienia.pila@zus.pl
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia10 maja 2018 14:10
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia23 maja 2018 09:31
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia18 czerwca 2018 07:58
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Andrzej Pyrcz
e-mail: zamowienia.pila@zus.pl
67-2015885 -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia