Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:

  • od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje

będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.

Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.

​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    19 kwietnia 2018  07:51

  • Kategoria zakupowa

    Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania

  • Tytuł postępowania

    Wykonanie modernizacji instalacji elektrycznej w budynku Inspektoratu ZUS w Wągrowcu

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Pile

  • Adres zamawiającego

    ul. Dr. Drygasa 7, 64 - 920 Piła

  • Województwo

    wielkopolskie

  • Numer postępowania

    270000/271/4/2018-ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    45311200-2 Roboty z zakresie instalacji elektrycznych
    45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
    45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    siedziba Oddziału ZUS w Pile, ul. Dr. Drygasa 7, budynek A, pokój 318 – w terminie do dnia 10 maja 2018 r. do godz. 12:00.

  • Termin składania ofert

    10 maja 2018  12:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp.

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

  • Dodatkowe informacje

    Pracownicy uprawnieni do kontaktu z Wykonawcami:
    W zakresie przedmiotu zamówienia:
    Jerzy Surdykowski tel. 67-2105840, 502-009-308
    Andrzej Zadrożny tel. 67-2105834, 502-009-492
    – Wydział Administracyjno – Gospodarczy, budynek A, pok. 306,
    Sprawy proceduralne:
    Andrzej Pyrcz – Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, budynek A, pok. 307, tel. 67–2105885
    - nr fax 67–2122238
    e-mail: zamowienia.pila@zus.pl

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    10 maja 2018  14:10

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    23 maja 2018  09:31

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    18 czerwca 2018  07:58