Zamówienia publiczne
W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:
- od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje
będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi
powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz.
10:44
Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Ogłoszenie o zamówieniu o wartosci od 1000 euro do 30000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 15.02.2021 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
18 kwietnia 2018 11:32
-
Tytuł postępowania
Opracowanie dokumentacji projektowo–kosztowej na poprawę efektywności energetycznej w budynkach Zamawiającego.
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Olsztynie
-
Adres zamawiającego
Plac Konsulatu Polskiego 4
10-959 Olsztyn -
Województwo
warmińsko-mazurskie
-
Numer postępowania
230000/273/04/2018-ZAPV
-
Treść zapytania publicznego/ofertowego
-
Dodatkowe informacje
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo–kosztowej na poprawę efektywności energetycznej w niżej wskazanych lokalizacjach:
Część A: budynek I/ZUS w Ełku przy ul. Wojska Polskiego 4;
Część B: budynek I/ZUS w Bartoszycach przy ul. Bohaterów Warszawy 2a;
Część C: budynek I/ZUS w Działdowie przy ul. Waryńskiego 13.
Każdy Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę w danej części. Za równoznaczne ze złożeniem więcej niż jednej oferty przez tego samego Wykonawcę zostanie uznana sytuacja, w której ten sam podmiot występuje w dwóch lub więcej ofertach na tę samą część zamówienia składanych wspólnie lub jest samodzielnym Wykonawcą, a jednocześnie jest uczestnikiem wspólnej oferty.
Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na którą Wykonawca może złożyć ofertę,
jak również Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, którą można udzielić jednemu Wykonawcy.
2. Termin realizacji zamówienia: Wykonawca wykona zamówienie w terminie od dnia zawarcia umowy
do dnia 31.10.2018 r. (niezależnie od części, na którą składana będzie oferta).
Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kompletne opracowanie tj. projekt budowlano-wykonawczy wielobranżowy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, kosztorys inwestorski i przedmiar robót, zgodnie z zapisami określonymi w umowie. Kosztorys inwestorski podlega sprawdzeniu
i akceptacji przez Centralę ZUS w Warszawie (niezależnie od części, na którą została złożona oferta).
3. Ofertę należy złożyć w języku polskim do 27 kwietnia 2018 r. do godz. 10:00.
4. Ze strony Zamawiającego osobą uprawnioną do kontaktu w sprawie niniejszego Postępowania jest:
Anna Zalewska,
Specjalista, Wieloosobowe stanowisko zamówień publicznych
T: 89 521-24-52
E: anna.zalewska02@zus.pl
Godziny kontaktu z Wykonawcami: 6.30-14.30 (pn.- pt.).
Wyjaśnienia lub modyfikacje zapytania ofertowego
-
Data publikacji ogłoszenia26 kwietnia 2018 14:03
-
Wyjaśnienia lub modyfikacje zapytania ofertowego
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia09 maja 2018 14:45
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia11 maja 2018 14:17
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia25 maja 2018 08:08
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania