Zamówienia publiczne
W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:
- od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje
będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi
powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz.
10:44
Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Ogłoszenie o zamówieniu o wartosci od 1000 euro do 30000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 15.02.2021 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
25 lipca 2018 10:56
-
Kategoria zakupowa
Usługi inne
-
Tytuł postępowania
Postępowanie na usługę wykonania dwóch tablic informacyjnych na potrzeby Biura Terenowego w Koniecpolu
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Częstochowie
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Oddział w Częstochowie
ul. Dąbrowskiego 43/45
42-218 Częstochowa -
Województwo
śląskie
-
Numer postępowania
8000228189
-
Treść zapytania publicznego/ofertowego
-
Dodatkowe informacje
I. Ofertę należy złożyć w języku polskim:
1. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: maciej.major@zus.pl
lub
2. dostarczyć w formie pisemnej w zaklejonej kopercie na adres:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie
ul. Dąbrowskiego 43/45
42-218 Częstochowa
lub
3. doręczyć osobiście w formie pisemnej w zaklejonej kopercie na adres:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie
ul. Dąbrowskiego 43/45
42-218 Częstochowa - Dziennik podawczy przy wejściu głównym do budynku A.
- do 2 sierpnia 2018 r. do godz. 12:00.
II. Ze strony Zamawiającego osobą uprawnioną do kontaktu w sprawie niniejszego Postępowania jest:
Pan Maciej Major
Referent ZUS Oddział w Częstochowie
Telefon: +48 34 368 94 20
E-mail: maciej.major@zus.pl
Godziny kontaktu z Wykonawcami 8.00-15.00. (pn.- pt.).
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia29 sierpnia 2018 08:10
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania