Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    5 marca 2018  14:30

  • Kategoria zakupowa

    Usługi IT i telekomunikacyjne

  • Tytuł postępowania

    Świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych.

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS I Oddział w Poznaniu

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    I Oddział w Poznaniu
    ul. Dąbrowskiego 12
    60-908 Poznań

  • Województwo

    wielkopolskie

  • Numer postępowania

    290000/271/1/2018-ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    50323000-5 – naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych,
    50323200-7 – naprawa komputerowych urządzeń peryferyjnych,
    50323100-6 – konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych.

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    I Oddział w Poznaniu
    ul. Dąbrowskiego 12
    60-908 Poznań
    Sekretariat, pok. 353

  • Termin składania ofert

    13 marca 2018  11:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7.

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    09 marca 2018  14:05

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    13 marca 2018  14:40

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    29 marca 2018  12:05

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    09 maja 2018  13:05