Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
26 marca 2018 11:35
-
Kategoria zakupowa
Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania
-
Tytuł postępowania
Zakup i montaż dźwigów (2kpl) O/ZUS ul. Szczęść Boże 18
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Zabrzu
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Oddział w Zabrzu
ul. Szczęść Boże 18
41-800 Zabrze -
Województwo
śląskie
-
Numer postępowania
480000/271/1/2018-ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
42416130-5 – windy mechaniczne,
45313100-5 – instalowanie wind,
45310000-3 – roboty instalacyjne elektryczne,
71320000-7 – usługi inżynieryjne w zakresie projektowania,
50750000-7 – usługi w zakresie konserwacji wind -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Siedziba Zamawiającego w Zabrzu, ul. Szczęść Boże 18, I piętro, pok. 119
-
Termin składania ofert
10 kwietnia 2018 12:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia04 kwietnia 2018 11:50
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia10 kwietnia 2018 15:03
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia11 maja 2018 11:10
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia11 maja 2018 11:17
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia30 maja 2018 09:30
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Adam Gęgotek
e-mail: adam.gegotek@zus.pl
tel. 32 277 86 06 -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia