Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
19 kwietnia 2017 11:00
-
Kategoria zakupowa
Usługi IT i telekomunikacyjne
-
Tytuł postępowania
Serwis pogwarancyjny elementów i podzespołów środowiska Mainframe
-
Nazwa zamawiającego
Departament Zamówień Publicznych
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych, ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa,
-
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
TZ/271/30/17
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
1. Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem:
50312300-8 Konserwacja i naprawa sieciowego sprzętu do przetwarzania danych
50312100-6 Usługi w zakresie napraw i konserwacji komputerów głównych
72250000-2 Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
72514300-4 Usługi w zakresie konserwacji systemów komputerowych
72611000-6 Usługi w zakresie wsparcia technicznego
2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego elementów i podzespołów środowiska Mainframe.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych:
Część A – Serwis pogwarancyjny serwerów Mainframe
Część B – Serwis pogwarancyjny macierzy dyskowych
Część C – Serwis pogwarancyjny przełączników FICON
4. Zamawiający nie wymaga dostępu do poziomów wsparcia Producenta, tj. do wsparcia na poziomie Level 2 i 3.
5. Warunki i sposób realizacji zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
6. Szczegółowy wykaz urządzeń objętych usługą serwisu pogwarancyjnego stanowi Załącznik nr 4 do Umowy. -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, ul. Szamocka 3, 5 z uwzględnieniem postanowień pkt 1.5.4. SIWZ.
-
Termin składania ofert
25 maja 2017 09:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
-
Dodatkowe informacje
1. W przypadku wniesienia odwołania, odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu faksem - wyłącznie na numer (22) 667-17-33/36, lub drogą elektroniczną - wyłącznie na adres: sekretariatDZP@zus.pl
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia16 maja 2017 11:00
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia19 maja 2017 15:30
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia19 maja 2017 15:30
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Treść zmiany
jest: "25 maj 2017 09:00"
zamienia się na: "30 maj 2017 09:00" -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
30 maja 2017 09:00
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia31 maja 2017 15:00
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia14 lipca 2017 15:00
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia14 lipca 2017 15:00
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia14 sierpnia 2017 11:05
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia22 września 2017 15:20
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia26 września 2017 15:49
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia11 października 2017 11:15
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia28 listopada 2017 13:22
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia06 lutego 2018 14:14
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia12 lutego 2018 15:29
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia20 marca 2018 10:29
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest:
imię i nazwisko: Kinga Antonik
stanowisko służbowe: Główny specjalista
fax. (0 22) 667 17 33/36, e-mail SekretariatDZP@zus.pl
godziny pracy: 08:00 – 16:00. -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia