Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    19 kwietnia 2017  11:00

  • Kategoria zakupowa

    Usługi IT i telekomunikacyjne

  • Tytuł postępowania

    Serwis pogwarancyjny elementów i podzespołów środowiska Mainframe

  • Nazwa zamawiającego

    Departament Zamówień Publicznych

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych, ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa,

  • Województwo

    mazowieckie

  • Numer postępowania

    TZ/271/30/17

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    1. Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem:
    50312300-8 Konserwacja i naprawa sieciowego sprzętu do przetwarzania danych
    50312100-6 Usługi w zakresie napraw i konserwacji komputerów głównych
    72250000-2 Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
    72514300-4 Usługi w zakresie konserwacji systemów komputerowych
    72611000-6 Usługi w zakresie wsparcia technicznego

    2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego elementów i podzespołów środowiska Mainframe.

    3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych:
    Część A – Serwis pogwarancyjny serwerów Mainframe
    Część B – Serwis pogwarancyjny macierzy dyskowych
    Część C – Serwis pogwarancyjny przełączników FICON

    4. Zamawiający nie wymaga dostępu do poziomów wsparcia Producenta, tj. do wsparcia na poziomie Level 2 i 3.

    5. Warunki i sposób realizacji zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.

    6. Szczegółowy wykaz urządzeń objętych usługą serwisu pogwarancyjnego stanowi Załącznik nr 4 do Umowy.

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, ul. Szamocka 3, 5 z uwzględnieniem postanowień pkt 1.5.4. SIWZ.

  • Termin składania ofert

    25 maja 2017  09:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    nie dotyczy

  • Dodatkowe informacje

    1. W przypadku wniesienia odwołania, odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu faksem - wyłącznie na numer (22) 667-17-33/36, lub drogą elektroniczną - wyłącznie na adres: sekretariatDZP@zus.pl

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    16 maja 2017  11:00

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    19 maja 2017  15:30

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    19 maja 2017  15:30

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    31 maja 2017  15:00

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    14 lipca 2017  15:00

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    14 lipca 2017  15:00

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    14 sierpnia 2017  11:05

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    22 września 2017  15:20

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    26 września 2017  15:49

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    11 października 2017  11:15

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    28 listopada 2017  13:22

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    06 lutego 2018  14:14

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    12 lutego 2018  15:29

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    20 marca 2018  10:29