Stanowisko ds. obsługi korespondencji
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Elblągu
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Obsługi Klientów i Korespondencji
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Elblągu
-
Adres miejsca pracy
ul. Teatralna 4, 82-300 Elbląg
-
Województwo
warmińsko-mazurskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. obsługi korespondencji
-
Zadania
Zapewnienie obsługi wpływającej i wychodzącej korespondencji, w tym w również kanałami elektronicznymi.
-
Wymagania
Wymagania formalne na oferowanym stanowisku
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
- minimum 1 rok doświadczenia zawodowego
Mile widziane:
- minimum 1 rok doświadczenia związanego z obsługą kancelaryjną
Dodatkowe:
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
Wymagane dokumenty:
- CV,
- list motywacyjny (ze wskazaniem komórki i stanowiska, o które kandydat się ubiega),
- skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe,
- dokumenty można złożyć przez formularz aplikacyjny, wybierając Aplikuj na dole oferty.
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji przez formularz aplikacyjny.
Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu
- umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika
- oferty, które wpłyną po terminie oraz niekompletne, niepodpisane, nie będą rozpatrywane
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- nadsyłanych dokumentów nie zwracamy
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
27-11-2025
-
Oferujemy
Jeśli jesteś osobą:
- komunikatywną
- lubiącą współpracę
- posiadasz umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
to zachęcamy do przesłania dokumentów, oferując:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych
Do aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami. Stwarzamy pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 4 piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniu biurowym na pierwszym piętrze budynku,
- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
- przy wejściu do budynku znajduje się podjazd,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29