Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Zabrzu
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Świadczeń Emerytalno-Rentowych 4
-
Miejsce pracy
ZUS Inspektorat w Tarnowskich Górach
-
Adres miejsca pracy
ul. Górnicza 4-8, 42-600 Tarnowskie Góry
-
Województwo
śląskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji
-
Zadania
Cel stanowiska:
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
-
Wymagania
Niezbędne
- wykształcenie średnie
Mile widziane
- wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia)
Wymagania dodatkowe:
- podstawowa znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,
- podstawowa znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych,
- umiejętność obsługi pakietu MS Office.
Jeśli posiadasz poniższe kompetencje:
- komunikatywność, nastawienie na współpracę,
- elastyczność,
- nastawienie na rozwój,
- orientacja na cel i na jakość,
- umiejętność rozwiązywania problemów,
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych,
to zapraszamy do aplikowania/przesyłania dokumentów przez formularz aplikacyjny (Aplikuj na dole oferty).
Wymagane dokumenty:
- CV,
- list motywacyjny ze wskazaniem nazwy komórki organizacyjnej oraz stanowiska, o jakie ubiega się kandydat,
- skany dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie.
Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji będzie obejmował test wiedzy w zakresie podanym w ogłoszeniu oraz rozmowę kwalifikacyjną,
- skontaktujemy się wyłącznie z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
- oferty niekompletne, niepodpisane, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane,
- za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji przez formularz rekrutacyjny.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
27-11-2025
-
Oferujemy
- 1 etat,
- stabilne zatrudnienie,
- umowę o pracę,
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Do składania ofert zapraszamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 4-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29